;
coinex

جزئیات جدیدی از ویوو ایکس فولد S فاش شد

Vivo در ماه آوریل (فروردین 1401) از اولین گوشی تاشو خود به نام Vivo X Fold رونمایی کرد و حال طبق شایعات قصد دارد نسخه به روز شده این گوشی را به نام ویوو ایکس فولد S به بازار عرضه نماید.

افشای جدید نشان می‌دهد که ویوو X فولد S مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که X Fold S از شارژ سیمی 80 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی و اسکنر اثر انگشت دوگانه اولتراسونیک درون صفحه‌نمایش پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

گوشی ویوو ایکس فولد S نسخه ارتقا یافته ویوو ایکس فولد

اولین گوشی تاشو ویوو که در اوایل سال به صورت رسمی معرفی شد، دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ سیمی 66 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی بود. حال با توجه به ویژگی‌های گوشی مذکور، احتمال دارد که ویوو ایکس فولد S ویژگی‌های ارتقا یافته‌تری را ارائه دهد. ویوو ایکس فولد S

ویوو ایکس Fold S دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی AMOLED تاشو با رزولوشن 1916 در 2160 است که از نرخ نوسازی 120 هرتز نیز بهره می‌برد. دیگر صفحه نمایش AMOLED این گوشی ابعاد 6.53 اینچ دارد و دارای رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل است. همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است و از دوربین چهارگانه باکیفیتی بهره می‌برد که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با OIS، یک دوربین 48 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو و در نهایت یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ است. گفتنیست که انرژی این دستگاه توسط باتری 4600 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌شود.

گزارش اخیر همچنین اطلاعاتی از یک گوشی جدید و ارتقا یافته آیکو،‌ زیرمجموعه ویوو فاش کرده است. iQOO Neo 7 نام این گوشی است که احتمالا محدود به بازار چین است و انتظار می‌رود دارای چیپست Dimensity 9000 پلاس باشد. به گفته‌ Bald is Panda، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766V خواهد بود ولی در دیگر مشخصات با IQOO 10 5G یکسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مشخصات ویوو ایکس فولد S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر