;
coinex

چگونه یک پنل پیامکی مناسب انتخاب کنیم؟

امروزه، میزان تاثیرگذاری پیامک‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر پیام‌رسان‌ها بسیار بیشتر است و اس ام اس بهترین حالت ارسال پیام بدون نیاز به اینترنت و به صورت متن از طریق تلفن همراه است. برای ارسال پیامک حتی نیازی به گوشی هوشمند نیست.

در حال حاضر، ایجاد کمپین‌های پیامکی، یکی از راه‌های افزایش فروش است که معمولا این پیامک‌ها با استفاده از پنل‌ اس ام اس، ارسال می‌شوند، در ادامه، برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین پنل پیامکی، مواردی را خواهیم گفت تا به شما در انتخاب پنل مناسب کمک کنیم.

انتخاب یک سرویس پیام کوتاه مناسب برای کسب و کار شما

برای استفاده از پنل پیامکی فقط باید یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه را انتخاب کنید که اصول اولیه را همراه با ویژگی‌های ضروری ارائه دهد که در عین سادگی بتواند به کمپین‌های شما رونق بخشد.

کسب و کار شما می‌تواند از پیامک برای ارسال پیام به 85 درصد از جمعیت کشور استفاده کند و به طور قابل توجهی، بازخورد پیامک بیشتر از ارسال ایمیل است. در واقع، نرخ باز شدن اس ام اس، 98 درصد و نرخ باز شدن ایمیل 22 درصد برای کمپین‌های ایمیل است.

با این حال، انتخاب ارائه ‌دهنده خدمات پیام کوتاه مناسب می‌تواند سخت باشد. به این دلیل که هزینه یک ارائه ‌دهنده خدمات پیام کوتاه هرگز نباید تنها عامل انتخاب باشد. در ادامه این مقاله، مواردی که در انتخاب سرویس دهنده پنل پیامکی باید در نظر داشته باشید را خواهیم گفت.

یکی از قدیمی ترین سرویس دهنده‌های پیام کوتاه در ایران، شرکت فراپیامک است که می‌توانید به صورت آنلاین سرویس پیامکی مورد نظر خود را انتخاب و کمپین‌های خود را آغاز کنید.

مواردی که باید در انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه در نظر بگیرید!

اکثر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه در سراسر جهان خدمات پیامکی را با توجه به نیازهای مشاغل ارائه می‌دهند. در اینجا لیستی از مواردی که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه بدانید، آورده‌ایم:

هزینه ارسال پیامک

هزینه های پیام کوتاه بر اساس زبان ارسال اس ام اس، متفاوت است. شما ارائه‌دهنده‌ای می‌خواهید که نرخ‌های عالی را در همه زبان‌هایی که قصد دارید با بازاریابی پیامکی خود هدف قرار دهید، ارائه دهد. ارائه‌دهندگان معمولا بر اساس تعداد پیام‌های ارسالی هزینه دریافت می‌کنند. در برخی از بازارها، ممکن است برای ارسال پیام‌های بیشتر، افت قیمت قابل توجهی دریافت کنید.

همانطور که هزینه پیامک به زبان‌های مختلف در کشور متفاوت است، قوانین نیز متفاوت است. اگر هزینه‌ها در انتخاب ارائه دهنده خدمات مهم هستند، مطمئن شوید که ارائه دهنده خدمات همه قوانین را رعایت می‌کند و شامل مواردی هست که شما نیاز دارید.

به عنوان مثال، اگر به پیامک دو طرفه نیاز دارید، توجه کنید که شما فقط هزینه پیام‌هایی را که ارسال می‌کنید پرداخت خواهید کرد.

قابلیت اطمینان به شرکت پنل اس ام اس

از آن‌جایی که هدف اصلی شما ارسال موفقیت آمیز پیامک است، انتخاب یک ارائه کننده خدمات پیامکی قابل اعتماد، مهم است. به دنبال یک شرکت اس ام اس شناخته شده باشید که یک پلتفرم قابل اعتماد و امن را ارائه می‌دهد که می‌تواند سطح بالایی از امنیت اطلاعات شما را تضمین کند و هر زمان که به آن نیاز داشتید می‌توانید به در دسترس بودن سرویس، اعتماد کنید.

شرکت فراپیامک با داشتن مجوز از سازمان نظارت صنفی رایانه‌ای استان تهران، شماره ثبت نرم افزار، بیش از 15 سال سابقه فعالیت و …، یکی از مطمئن‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی در ایران می‌باشد.

سهولت استفاده از خدمات پیامکی

ایجاد و ارسال یک کمپین پیامکی، یک فرآیند سریع و ساده است. به دنبال شرکتی باشید که به شما امکان می‌دهد به راحتی از آن استفاده کنید و به راحتی پنل خود را شارژ کنید. این امکان، باعث صرفه جویی در وقت و منابع شما می‌شود.

خدمات مشتری و پشتیبانی 24 ساعته سامانه پیامک

یک ارائه دهنده پیام کوتاه معتبر و حرفه‌ای دارای یک تیم تخصصی خدمات پس از فروش خواهد بود که می‌توانند به صورت 24 ساعته در مورد کمپین‌های پیامکی شما پشتیبانی و مشاوره ارائه دهند، به این معنی که اگر سؤال یا مشکلی دارید، می‌توانند آن‌ها را به سرعت و بدون تاخیر حل کنند.

چگونه یک پنل پیامکی مناسب انتخاب کنیم؟

تحویل و نرخ پرش پیامک ها

سیستم‌های ارتباطی پیامکی بر سرعت و ارسال پیام‌های خود متکی هستند. بسته به تعداد پیامک‌هایی که باید ارسال شوند، برخی از خدمات ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در طول این مدت، این امکان وجود دارد که برخی از پیام‌ها نیز بازخوردی پیدا کنند یا به گیرنده تحویل داده نشوند. عدم نمایش پیام‌های ارسال نشده، خدماتی را نشان می‌دهد که به جای استفاده صحیح، سرمایه بازاریابی پیامکی شما را هدر خواهد داد.

ارائه‌دهنده سرویس پیامک شما باید آماری را در مورد مدت زمان طول کشیدن سیستم و همچنین، تعداد پیام‌های ارسالی ارائه دهد.

مناطق تحت پوشش سرویس های پیامک

ارائه دهنده سرویس پیامکی شما نباید خدمات را فقط به یک منطقه، محدود کند. از این گذشته، در شهرها و مناطق مختلف نیز فرصت‌های تجاری زیادی وجود دارد. ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه باید توانایی ارسال پیامک به طیف وسیعی از مناطق و در صورت لزوم محدود کردن منطقه را داشته باشد.

تجزیه و تحلیل کمپین های پیامکی

یکی از ویژگی‌های ضروری هر سیستم پیامکی و ایجاد کمپین، امکان نمایش تجزیه و تحلیل‌های عمیق در سرویس است. اطلاعاتی مانند زمان ارسال پیام‌ها، تعداد ناموفق، تعداد باز شده و تعداد مشتریانی که به پیام پاسخ داده‌اند، نمایش همه این اطلاعات مهم هستند.

این موارد همه معیارهای لازمی هستند که می‌خواهید در یک سیستم پیامکی داشته باشید و به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی و تنظیم کنید؛ مثلا بدانید که آیا یک پیشنهاد یا اطلاعیه خاص بهتر عمل می‌کند یا ارسال نظرسنجی مناسبتر است.

مقیاس پذیری پنل پیامک

ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه باید پلتفرمی باشند که مقیاس پذیری آسانی داشته باشد. باید این قابلیت را داشته باشد که با رشد کسب و کار شما رشد کند. وقتی تعداد کمپین‌های پیامکی شما افزایش می‌یابد، پلتفرم ارائه‌شده توسط ارائه‌دهنده خدمات پیام کوتاه باید بتواند تعداد بسیار زیادی از پیام‌های ارسال شده را مدیریت کند.

تجربه ارائه خدمات پیام کوتاه

قبل از اینکه از یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه استفاده کنید، بررسی‌های لازم را انجام دهید که آن‌ها تجربه کافی در صنعت دارند، تعداد مشتری‌های راضی را بپرسید، چه مدت در این کار بوده‌اند و با چه نوع مشتریانی کار می کنند، از این بررسی‌ها اطلاعات مناسبی را بدست خواهید آورد. فراپیامک در این مورد، مفتخر به 15 سال تجربه کاری در زمینه خدمات پیامکی است و سهم عظیمی در بازار پیام کوتاه ایران دارد.

همین امروز شروع کنید!

انتخاب ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه، تا حد زیادی به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. از این رو، پارامترهای سرویس را مقایسه کرده و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. هزینه، یکی از موارد مهمی است که در صورت مطابقت همه پارامترهای دیگر، باید در نظر بگیرید.

با توجه به موارد گفته شده ارائه دهنده خدمات پیامکی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید، اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی یا راه اندازی کمپین های پیامکی را دارید، همین الان می‌توانید با ثبت نام در سایت فراپیامک، بسته‌های اقتصادی و مناسب را با بهترین خدمات تهیه و کمپین پیامکی خود را آغاز نمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه مطلب خوبی
    فراپیامک کارش حرف نداره واقعا

    پاسخ