;
coinex

شبکه اجتماعی ایلان ماسک ؛ رقیب جدید توییتر!

گفته می‌شود که در صورت خروج موفقیت‌آمیز ثروتمندترین مرد جهان از مخمصمه حقوقی با توییتر، شاهد راه‌اندازی شبکه اجتماعی ایلان ماسک خواهیم بود.

تلاش ایلان ماسک برای خرید شبکه اجتماعی توییتر مشخص کرد که ثروتمندترین مرد جهان، ایده‌های خاص و عجیبی برای مدیریت یک رسانه اجتماعی دارد. با این اوصاف، پروژه خرید توییتر آنقدر بد پیش رفت که ماسک از آن منصرف شد و بعد از آن هم درگیر دعوای حقوقی بزرگی با مالکان توییتر شد. حال گفته می‌شود که ماسک در اندیشه راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید: فروش 6.9 میلیارد دلار از سهام تسلا ؛ ایلان ماسک نگران نتیجه دادگاه توییتر است

شبکه اجتماعی ایلان ماسک

شبکه اجتماعی ایلان ماسک ؛ رقیب جدید توییتر!

اخیرا توییتی از مدیرعامل تسلا منتشر شده است که نشان می‌دهد او احتمالا به فکر راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی است. ماسک البته تنها به یک دامین تک حرفی اشاره کرده و جز این هیچ اطلاعات خاص دیگری که حاکی از راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی باشد در دسترس قرار نداده است.

این توییت نشان‌ می‌دهد درصورت عدم توافق میان ماسک و توییتر، او همچنان به داشتن یک شبکه‌ی اجتماعی علاقه‌مند است و این پلتفرم کاملاً جدید می‌تواند تحت آدرس X.Com راه‌اندازی شود.

البته گفته می‌شود که ماسک پیش از این نیز مالک این دامنه بوده است. این دامین کار خود را به عنوان یک بانک آنلاین آغاز کرد که ماسک آن را در سال 1999 تاسیس کرده و سپس در سال 2000 با یکی از رقبای خود ادغام کرده بود.

مدیرعامل تسلا در سال 2017 بار دیگر این دامین را از پی‌پال خریداری کرد و حال با مراجعه به این آدرس، تنها یک پس‌زمینه سفید ساده با یک حرف X در گوشه سمت چپ بالای تصویر مشاهده می‌شود.

در صورتی که ایلان ماسک واقعا به‌ فکر ساخت یک شبکه‌ی اجتماعی جدید باشد، شاید سرنخ‌هایی درمورد اینکه X.Com چگونه می‌تواند باشد، دردسترس داشته باشیم زیرا می‌دانیم هدف وی از خرید توییتر این بود که سانسور محتوا را کمتر و پیام‌ها را به‌طورکامل رمزنگاری کند و علاوه‌براین حساب‌های کاربری را به‌منظور کاهش ربات‌ها، با احراز هویت تایید کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شبکه اجتماعی ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با  ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر