;
coinex

لنوو رسما جزئیات عملکرد سیستم خنک‌کننده لجین Y70 را منتشر کرد

لنوو در 18 اوت (27 مرداد) گوشی هوشمند لجین Y70 را معرفی می کند. دیروز اما اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت‌های سیستم خنک‌کننده لجین Y70 منتشر شد.

در مدت اخیر و در شرایطی که فاصله کمی تا رونمایی رسمی از پرچمدار گیمینگ لنوو داریم، جزئیات زیادی از این محصول منتشر شده است. لجین Y70 گرچه روی کاغذ یک محصول تخصصی گیمینگ است اما با طراحی جذابش برای کاربران عادی هم وسوسه‌برانگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

سیستم خنک‌کننده لجین Y70

از قرار معلوم، لنوو این گوشی را به عنوان یک سیستم خنک کننده عالی شبیه به یک یخچال تجهیز کرده است و حالا با انتشار جزئیاتی در مورد عملکرد سیستم خنک‌کننده لجین Y70، این مدل را بیشتر به نمایش می‌گذارد. این شرکت قصد دارد خنک کننده VC عظیم 5047 میلی‌متر مربع را معرفی کند که تنها 0.55 میلی متر ضخامت دارد.

بر این اساس لجین Y70 دارای یک محفظه بخار 5047 میلی‌متر مربع با ضخامت 0.55 میلی متر خواهد بود. با وجود حجم بالا، ضخامت سطح مقطع آن کاملاً نازک است در حالی که پایه بدون دوربین آن ضخامت کلی 0.8 میلی‌متر دارد. لنوو لجین Y70 به طور کلی سطح مقطع بسیار نازکی خواهد داشت.

Legion Y70 دارای 10 لایه مکانیزم و مواد دفع کننده حرارت است که خنک کننده عالی دستگاه را تامین می‌کند. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 16 گیگابایت رم و پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی است. سیستم خنک‌کننده عالی دستگاه نیز سبب شده تا ارزش خرید این پرچمدار بسیار بالاتر برود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سیستم خنک‌کننده لجین Y70 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منابع:

gizmochina و gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر