;
coinex

امیدواری اپل به فروش بالای آیفون 14 ؛ کوپرتینویی‌ها توجهی به رکود بازار ندارند!

گزارشی جدید نشان می دهد که با وجود رکود بازار ، اپل نسبت به فروش بالای آیفون 14 بسیار امیدوار است و در همین راستا سفارش بزرگی ثبت کرده است.

گزارشی جدید نشان می‌دهد که با وجود رکود و افت بازار، اپل کاهش فروش آیفون در سال 2022 را پیش‌بینی نمی‌کند و ظاهرا انتظار دارد تقاضای خوبی در بازار فروش داشته باشد ؛ زیرا از تامین کنندگان خود خواسته تا 90 میلیون دستگاه از مدل‌های سری آیفون 14 را تولید کنند ؛ مسئله‌ای که برای آیفون 13 نیز در همین بازه زمانی تکرار شده بود.

برنامه اپل برای فروش بالای آیفون 14

همچنین اپل پیش‌بینی می‌کند در سال 2022 در مجموع حدود 220 میلیون آیفون تولید کند، که این رقم با میزان تولید این شرکت در سال‌های اخیر مطابقت دارد.

iPhone-14-Series

با توجه به اظهارات یک منبع آگاه در گزارش بلومبرگ ، اپل این پتانسیل را دارد که روند رکود بازار را تغییر دهد ؛ زیرا مشتریان این برند همچنان به دنبال محصولات درجه یک و با کیفیت هستند.

پیش از سال 2021، اپل حدود 75 میلیون دستگاه از هر سری آیفون جدید خود را تولید می‌کرد که این تعداد در طی سال 2021 با پیش‌بینی تقاضای بالای این شرکت برای خرید آیفون 13 به 90 میلیون دستگاه رسید و اکنون ظاهراً اپل قصد دارد به این استراتژی خود در تولید دستگاه‌های جدیدش ادامه دهد.

در همین حال، طبق گمانه زنی‌ها و شایعات بسیاری که وجود دارد ، ممکن است مدل های پایه آیفون 14 نسبت به مدل های رده بالای آیفون 14 پرو دستخوش تغییرات بسیار کمتری شده باشند، زیرا ظاهرا آنها فاقد طراحی ناچ جدید، دوربین 48 مگاپیکسلی ، نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) و از همه مهم‌تر تراشه A16 جدید اپل هستند.

بر اساس شایعات، اپل قیمت آیفون‌های نسل بعدی را افزایش خواهد داد، اما ظاهرا نسخه پایه این پرچمدار قدرتمند ، همچنان 128 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش بالای آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر