;
coinex

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رم سالرنیتانا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رم سالرنیتانا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رم سالرنیتانا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رم سالرنیتانا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه رم سالرنیتانا را تماشا کنید.

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد

آ اس رم که هر دو تقابل پیشین خود با سالرنیتانا را پیروز شده است، امشب برای بار سوم به مصاف این تیم می‌رود. اما تیم‌های مورینیو برای فصول دوم خود معروف هستند.

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد
پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد 1401, پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد, پخش زنده رم سالرنیتانا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های لیگ ایتالیا, پخش زنده لیگ ایتالیا, دیبالا, مورینیو, پخش زنده شبکه ورزش,

آ اس رم موفق شده در نقل و انتقالات جاری، ضمن حفظ تامی آبراهام و نیکولو زانیولو، موفق به جذب جورجینیو واینالدوم، نمانیا ماتیچ و پائولو دیبالا شده تا تیم نسبتا ترسناکی شکل دهد! البته که رم نقایص دفاعی مهمی دارد و هنوز در دروازه ضعف‌هایی دارد اما در تور پیش‌فصل گرگ‌ها خوش درخشیدند.

پخش زنده رم سالرنیتانا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد از شبکه ورزش

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد از DAZN

پخش زنده رم سالرنیتانا 23 مرداد از BT Sport

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر