;
coinex

آیکو Z6 5G با شارژر 80 واتی در راه است

نسخه جدید گوشی هوشمند آیکو Z6 5G از برند زیر مجموعه ویوو، که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند، به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

در دنیای تکنولوژی قانونی به نام مور وجود دارد که بیان می‌کند میزان کارایی و بهره‌وری پردازنده‌ها هر 18 ماه، دو برابر خواهد شد. بنابراین طبق این قانون با گذشت یک سال و نیم، باید سرعت گوشی‌های هوشمند دو برابر شود.

همان طور که می‌دانید، عملکرد سریع‌تر نیاز به انرژی بیشتری دارد. اما از آنجایی که اکثر گوشی‌های هوشمند فضای کافی برای باتری با اندازه و ظرفیت بیشتر ندارند، تولید کنندگان باید از فناوری شارژ سریع استفاده کنند.

به همین دلیل است که این روزها فناوری شارژ سریع از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است. از این رو، برند زیر مجموعه ویوو، آیکو، تصمیم گرفته است که نسخه‌ی جدیدی از گوشی iQOO Z6 5G را با فناوری شارژ سریع عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

آیکو Z6 5G با شارژر 80 واتی

طبق گزارش‌ها، گوشی iQOO Z6 5G در هند عملکرد بسیار خوبی داشته است و به طور کلی، گوشی‌های سری Z آیکو از پرفروش‌ترین‌ها در بازار هند به حساب می‌آیند. بنابراین هیچ جای تعجبی نیست که مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند iQOO Z6 5G را به فناوری شارژ سریع مجهز کنند.

این سری از گوشی‌های آیکو در سه مدل با سرعت شارژ متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. به عنوان مثال، نسخه اصلی و پایه iQOO Z6 5G از شارژ سریع 18 واتی، iQOO Z6 پرو از شارژ سریع 66 واتی و iQOO Z6 از شارژ 44 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

آیکو Z6 5G

علاوه بر شارژ سریع، این گوشی‌ها احتمالا به پردازنده اسنپدراگون سری 7 از کوالکام مجهز خواهند شد. بر اساس آنچه اعلام شده و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، این گوشی تا ماه آینده در بازار موجود خواهد شد.

همچنین اخیرا یک دستگاه iQOO Z6x در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط گوگل پلی، مشاهده شده است. البته هنوز مشخص نیست که این همان iQOO Z6 5G  است یا خیر. با این حال اگر این همان گوشی مورد انتظار آیکو باشد، زمان عرضه نزدیک خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده است، این گوشی دارای یک صفحه نمایش از نوع LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی، یک ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین نسخه هندی iQOO Z6 5G که فقط از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند، با پردازنده اسنپدراگون 695، صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند آیکو Z6 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر