;
coinex

رشد 80 درصدی شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022

صنعت کریپتوکارنسی هر ساله به رشد خود ادامه می‌دهد. آخرین بررسی‌ها نشان‌دهنده رشد 80 درصدی شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022 است.

با توجه به علاقه روزافزون به فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال، تعداد افرادی که در این فناوری نوظهور مشغول به کار هستند، افزایش یافته است. بر اساس گزارش ماه ژوئن پلتفرم LinkedIn و صرافی ارزهای دیجیتال OKX، تعداد شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022 رشد 76 درصدی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

افزایش شاغلین حوزه کریپتوکارنسی

بر اساس داده‌ها، ایالات متحده، هند و چین سه کشور برتر جهان در زمینه دسترسی به استعدادها در صنعت بلاک چین به شمار می‌روند. هند با نرخ رشد 122 درصدی، کشوری است که سریع‌ترین رشد استعدادهای حوزه بلاک چین در سراسر جهان را دارد. کانادا با نرخ رشد 106 درصدی و سنگاپور با رشد 92 درصدی جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

رشد 80 درصدی شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022

در میان 10 کشور برتر متقاضی استعدادهای بلاک چین، اسپانیا با 609 درصد بیشترین نرخ رشد از نظر تعداد مشاغل موجود مرتبط با فناوری بلاک چین را دارد. کانادا با نرخ رشد 560 درصدی و هند با نرخ 145 درصدی در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

طبق یافته‌ها، بخش مالی بیشترین تعداد افراد شاغل در صنعت بلاک چین را دارد. 19 درصد از کل مشاغل به بخش مالی اختصاص داده شده است. استعدادهای مهندسی نیز 16 درصد از کل مشاغل بلاک چین را شامل می‌شود.

رشد 80 درصدی شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022

استعدادهای بخش توسعه کسب و کار، فناوری اطلاعات و فروش با مقادیر 6 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. نتیجه‌گیری تحقیق صورت گرفته نشان می‌دهد که ضعف قابل توجهی در بخش نیروهای فنی شرکت‌ها وجود دارد. به طور کلی می‌توان فهمید که تقاضا برای استعدادهای حوزه بلاک چین بیشتر از نیروهای موجود در بازار کار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد 80 درصدی شاغلین حوزه کریپتوکارنسی در سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر