;
coinex

بازیگران سریال بی نشان ؛ بیوگرافی و عکس

در این نوشتار تکراتو به خلاصه ‌ی داستان و زندگینامه بازیگران سریال بی نشان ، جدیدترین ساخته‌ی راما قویدل، می‌پردازیم. همراه ما باشید.

سریال تلویزیونی بی نشان به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی و نویسندگی آزیتا ایرایی و مهدی حمزه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

در این سریال جدید تلویزیونی بازیگرانی توانمند و مطرح از جمله مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، قاسم زارع، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، نسرین نکیسا، مهدی فقیه و رضا ایرانمنش به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

در این نوشتار به بیوگرافی کارگردان و زندگینامه بازیگران سریال بی نشان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم ها و سریال های طناز طباطبایی

بازیگران سریال بی نشان

این سریال 30 قسمتی لوکیشن‌هایی متعدد دارد و بخش‌هایی از داستان آن که با مضامین مذهبی گره خورده، در کربلا فیملبرداری شده است.

سریال بی نشان جایگزین مجموعه برف بی صدا می بارد بوده و ساعت 20:45 شنبه تا چهارشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بازیگران سریال بی نشان

علاوه بر بازیگرانی که در بخش بالا نام بردیم، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، سعید زارعی، هلن نقی لو، احسان امانی، پویان گنجی، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، اتابک نادری، سوسن مقصودلو، رضا توکلی، یاس نوروزی، حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان و  امیررضا زرین‌بخش نیز در مجموعه بی نشان ایفای نقش کرده‌اند.

شما در ادامه علاوه بر بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان ،می‌توانید عکس بازیگران سریال بی نشان را نیز مشاهده کنید.

مجید واشقانی

بازیگران سریال بی نشان

مجید واشقانی در ششم خرداد ماه سال 1359 در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالوژی است. واشقانی با توجه به علاقه‌ای که به بازیگری داشته از سال 1377 در 18 سالگی وارد تئاتر شد.

نقش آفرینی در فیلم هشدار پلیس در سال 1378 آغاز کار حرفه‌ای او بود. واشقانی پس از حضور در آثار مختلف در سال 1390 با بازی در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید.

سریال‌های ماتادور، انقلاب زیبا، میکائیل، هوش سیاه 2، کمین، زیر هشت و پایتخت برخی از مجموعه‌های تلویزیونی هستند که واشقانی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

مجید واشقانی بازیگر موفق تلویزیون و سینما مجرد است. او در سریال بی نشان نقش مسعود را بازی می‌کند که در آستانه ازدواج با دختری به نام ریحانه است.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال معصومیت از دست رفته ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین سریال های تاریخی ایرانی ؛ بر اساس امتیاز IMDb

نیلوفر پارسا

بازیگران سریال بی نشان
عکس بازیگران سریال بی نشان

نیلوفر پارسا متولد بیست و هفتم فروردین ماه سال 1370 در تهران است. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی IT (فناوری اطلاعات) بوده و از طریق تئاتر وارد دنیای بازیگری شده است.

پس از قبولی در دانشگاه، با رضایت پدرش در کلاس‌های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد. همزمان با دوره بازیگری در کلاس کارگردانی تهمینه میلانی شرکت کرد تا از این طریق با دکوپاژ و میزانسن و شیوه بازی گرفتن کارگردان‌ها آشنا شود.

او پس از 6 سال حضور در کلاس‌های هنری توانست در یک قسمت سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی کرد و این آغاز فعالیت بازیگری او در تلویزیون شد.

نیلوفر پارسا در دی ماه سال 1399 با محمد مهدی حسینی (بازیگر) ازدواج کرده است.

پارسا که با بازی در نقش بیتا در مجموعه پرببینده‌ی آوای باران به شهرت رسید، در این سریال ایفای شخصیت ریحانه را بر عهده دارد. او درباره‌ی نقش خود گفته است: «ریحانه باید رابطه بین پدر و همسرش و همچنین چالش‌هایی که بین دو خانواده اتفاق می‌افتد، مدیریت کند تا هم زندگی‌ زناشویی خود را حفظ و هم پدرش را قانع کند.»

پرویز فلاحی پور

بازیگران سریال بی نشان

زندگینامه بازیگران سریال بی نشان را با پرویز فلاحی‌پور ادامه می‌دهیم. وی در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی است. فلاحی‌پور فعالیت هنری‌ خود را با بازی در تئاتر از دوران دبیرستان شروع کرد. او قبل از انقلاب با یک گروه تئاتر به سرپرستی «قشقایی» همکاری داشته است.

اگه بابام زنده بود، گل‌های گرمسیری، مرد هزار چهره، یوسف پیامبر، دلنوازان، در جستجوی آرامش، خانه امن و فرشتگان بی بال برخی از سریال‌هایی هستند که فلاحی پور در آن‌ها بازی داشته است. وی با نقش‌آفرینی درخشانش در نقش «یاور» در مجموعه «شب دهم» به شهرت رسید.

پرویز فلاحی پور در سال ۱۳۸۰ «جایزه بهترین بازیگر مرد» را برای بازی در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دریافت کرد.

فلاحی پور در سریال بی‌نشان نقش شهاب که یک خبرنگار پیشکسوت است را بازی کرده است. شهاب این باور را دارد که در هر شرایطی باید کار خود را متعهدانه انجام دهد. وی همچنان به اصول و تعهد خود به عنوان یک فعال رسانه‌ای وفادار است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار ؛ از خط ویژه تا ملاقات خصوصی

بهترین فیلم های مریلا زارعی ؛ از زیر سقف دودی تا هناس

مریم کاویانی

بازیگران سریال بی نشان

مریم کاویانی در یکم تیر ماه سال 1349 در اهواز متولد شد. او دارای مدرک فوق‌لیسانس پرستاری است. پدر و مادرش اصالتا بابلی هستند. وی اولین فرزند خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

حرفه‌ی اصلی کاویانی پرستاری بوده و از سال 1381 وارد دنیای بازیگری شده است. او با با بازی مجموعه پرببینده‌ی «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید. ایشان در این سریال نقش همسر حسن جوهرچی را بازی کرده بود.

وی در سریال‌های تلویزیونی زیادی همچون، به دنیا بگویید بایستد، روز رفتن، شکرانه، خط شکن، روزگار قریب، پنجمین خورشید، فاصله ها و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» نقش‌آفرینی کرده است.

مریم کاویانی از ازدواج اولش یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. او در سال ۱۳۹۷ با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد اما در سال ۱۴۰۰ از هم جدا شدند.

کاویانی پس از چند سال دوری از دنیای بازیگری، حالا در سریال تلویزیونی بی نشان نقش مینو (همسر شهاب) را ایفا‌ می‌کند.

نسرین نکیسا

بازیگران سریال بی نشان
بازیگران سریال بی نشان

در ادامه نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان ، به سراغ نسرین نکیسا که متولد بیست و پنجم بهمن ماه سال 1348 در شیراز است، می‌رویم. وی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری آزاد بوده و بازیگری را از 17 سالگی، با اجرا در تئاتر شروع کرده است.

او در سال 1369 با ایفای نقش در سریال مهر و ماه و همبازی شدن با حسن جوهرچی وارد قاب تلویزیون شد. نکیسا با بازی در مجموعه تلویزیونی زنگ صدف و پس از نقش‌آفرینی در فیلم آژانس شیشه ای در سال 76 به شهرت رسید.

وی در سریال مذهبی حضرت یوسف، نقش دینه، خواهر حضرت یوسف را ایفا کرد که در فراق برادرش، التیام بخش غم و رنج یعقوب نبی بود.

نسرین نکیسا با سلیمان تاش ازدواج کرده، آن‌ها صاحب دو فرزند دختر به نام های نیلوفر و نسترن هستند. او در سریال بی‌نشان نقش همسر کاظمی و مادر مسعود را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال سفر سبز ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال پرده نشین ؛ بیوگرافی و عکس

قاسم زارع

بازیگران سریال بی نشان
زندگینامه بازیگران سریال بی نشان

قاسم زارع در یکم فروردین ماه سال 1336 در همدان به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی مرکز آموزش تئاتر از اداره کل فرهنگ و هنر بوده، و قبل از انقلاب با اجرای تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. او با بازی در ژانر دفاع مقدس به طور حرفه‌ای به کارش ادامه داد.

زارع در سال 1364 با ایفای نقش در سریال آئینه به کارگردانی غلامحسین لطفی برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او چهار سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم صنوبرهای سوزان بازیگری در سینما را تجربه کرد. ایشان با بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای سال 1376 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به شهرت رسید.

زارع که سابقه حضور در جنگ و رفتن تا خط مقدم دارد با ایفای نقش در 12 فیلم دفاع مقدس از جمله بازیگران رکورد دار این ژانر به شمار می‌آید.

قاسم زارع سال‌هاست ازدواج کرده است و یک فرزند پسر دارد. او در مجموعه بی نشان با گریمی متفاوت ایفاگر شخصیت کاظمی، پدر مسعود است. کاظمی از نقش‌های کلیدی این سریال محسوب می‌شود.

نیوشا ضیغمی

بازیگران سریال بی نشان
عکس بازیگران سریال بی نشان

نیوشا ضیغمی، زاده‌ی هجدهم تیر ماه سال ۱۳۵۹ در تهران است. وی دیپلم معماری دارد، اما با توجه به علاقه‌ای که به روانشناسی داشت، تحصیلاتش را در این زمینه ادامه داد و مدرک کارشناسی خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری، سفیر کودکان کار ایران است.

نامزدی دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) از افتخارات کارنامه هنری ضیغمی است.

نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای گفته بود: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر‌. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

وی با شرکت در دوره‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان، بازیگری را آموخت و توسط این موسسه به مسعود جعفری‌جوزانی کارگردان مشهور کشورمان معرفی شد و در سریال تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد. ضیغمی نخستین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی کسب کرد.

نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۹ با آرش پولادخان که تاجر است، ازدواج کرد. آن‌ها صاحب یک دختر به نام لنا هستند. وی در جدیدترین سریال شبکه سه نقش فریده را ایفا می‌کند که به دنبال حقوق از دست رفته خودش و همسرش است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های اکبر عبدی ؛ از مادر تا جنس لطیف

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

رضا ایرانمنش

بازیگران سریال بی نشان
بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان

رضا ایرانمنش در نوزدهم شهریور ماه سال 1346 در جیرفت کرمان به دنیا آمد. ایشان مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرده است.

وی از جانبازان دوران دفاع مقدس است. رضا ایرانمنش در عملیات‌های بسیاری حضور داشته، تا اینکه در سال 1364 عملیات والفجر 8 به دلیل استشمام گاز خردل، شیمیایی می‌شود.

او تاکنون در بیش از 60 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. ایرانمنش در سال 1372 برای ایفای نقش در فیلم سجاده آتش نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

ایرانمنش سال 1365 ازدواج کرده است، و صاحب یک دختر و یک پسر بنام‌های غزل و علی است. او همسرش را حضور خدا در کنار خود می‌داند و می‌گوید: «همسرم همیشه برایم نمونه‌ای خوب از صبر و ایثار است که برای زندگیمان تمام توانش را گذاشته است.»

بهار نوحیان

بازیگران سریال بی نشان

بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان را معرفی بهار نوحیان به پایان می‌رسانیم. ایشان در 1356 در تهران، به دنیا آمد. او دومین فرزند خانواده است و تنها یک برادر بزرگتر از خود دارد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر با گاریش طراحی صحنه از دانشگاه هنر و معماری است.

نوحیان در نوزده سالگی به سریال سیاه و سفید معرفی شد و برای بازی در نقش دختر نوجوانی به نام شادی اولین بار جلوی دوربین رفت. او پس این مجموعه با اجرا نمایش در تئاتر به بازیگری ادامه داد.

نخستین تجربه تئاتری نوحیان با اجرای نمایشی از زنده یاد بهرام ریحانی رقم خورد. پس از آن در نمایش ایوانف به کارگردانی اکبر زنجانپور بازی کرد.

او در فیلم‌ های شاهین، منطقه پرواز ممنوع، خنده‌های آتوسا و باغ آلبالو نیز به نقش‌آفرینی پرداخته است.

دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از آکادمى اسکرین اوارد کانادا در تورنتو براى بازی در فیلم «آوا» به کارگردانى صدف فروغى، از افتخارات کارنامه هنری بهار نوحیان است.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

بهترین فیلم های مذهبی ایرانی

خلاصه داستان سریال بی نشان

مسعود پسر خانواده‌ای پولدار است که تصمیم گرفته با با دختری به نام ریحانه ازدواج کند. ریحانه دختر یک خانواده فرهنگی و دیندار، و خواهر دوست و همکلاسی مسعود در دانشگاه بوده که با پدرش ارتباط خوب و صمیمانه‌ای دارد.

بازیگران سریال بی نشان

در حالی که خانواده‌ی آن‌ها با ازدواج‌شان مخالف هستند، مسعود و ریحانه اصرار به این وصلت دارند و بر سر این موضوع مشکلاتی بین خانواده‌ها رخ می‌دهد و آن‌ها با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

مجموعه بی نشان ماجرای درام عاشقانه‌ای که بین این دو خانواده جریان دارد را با داستانی جذاب روایت می‌کند.

کارگردان سریال بی نشان

راما قویدل، زاده‌ی دوم فروردین ماه سال ۱۳۵۵ در تهران است. قویدل فعالیت هنری خود را با دوبله و از سال ۱۳۶۷شروع کرده است. وی تجربه دستیاری کارگردان و دستیاری تدوین و تدوین را هم در کارنامه خود دارد.

وی نخستین فیلم تلویزیونی خود را در سال ۱۳۸۶ساخته است. او که علاوه بر کارگردانی و تدوین، فیلم‌نامه‌ نیز می‌نویسد، در سال 93 با فیلمی به نام «چاقی» اولین بار کارگردانی در سینما را تجربه کرد.

بازیگران سریال بی نشان

قویدل تاکنون با پروژه‌های سینمایی بسیاری از جمله شب های روشن به کارگردانی فرزاد مؤتمن، پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) ساخته‌ی مهدی ودادی، من ترانه پانزده سال دارم به کارگردانی رسول صدر عاملی و مونس، سربلند، تنگنا، قانون، بی قرار، همکاری داشته است.

راما قویدل جزو کارگردانان پر کار تلویزیون بوده که کارگردانی سریال‌‌های موفقی از جمله مجموعه پرطرفدار «عملیات ۱۲۵» در همکاری با بهروز افخمی، «شب می گذرد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «یک لحظه دیرتر»، «روح الله»، «دیوار شیشه ای»، فصل دوم «دولت مخفی»، «خانواده دکتر ماهان» کاری مشترک با علی‌محمد قاسمی را برعهده داشته است.

آخرین مجموعه تلویزیونی راما قویدل «ایلدا» بوده که در سال ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شده است.

راما قویدل فرزند کارگردان مطرح و محبوب زنده یاد امیر قویدل است. او با مهسا کرامتی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده و ثمره‌ی زندگی مشترک آن‌ها یک پسر به نام امیرمانی است.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال آفتاب پرست ؛ بیوگرافی و تصاویر

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی

سایر عوامل سریال بی نشان

بازیگران سریال بی نشان

  • کارگردان: راما قویدل
  • تهیه‌کننده: مرتضی رزاق‌کریمی
  • نویسندگان: آزیتا ایرایی و مهدی حمزه
  • دستیار یک کارگردان: امیر جاویدنیک
  • بازیگردان: توماج دانش بهزادی
  • منشی صحنه: محبوبه خوش روش
  • دستیار برنامه‌ریز: آزاده ملایری
  • دستیار دوم کارگردان: رضا نادری
  • عکاس: علی رزاق‌کریمی
  • فیلمبردار پشت صحنه: کیوان کشاگر
  • طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور
  • دستیاران صحنه: مهدی عظیمی، میثم طلایی کلهر
  • مدیر صحنه: مهدی ملا اسماعیلی
  • دستیاران لباس: ساناز یونسی، محیا حق طلب کماچالی
  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی
  • دستیاران فیلمبرداری: کیوان محمدنژاد، مهدی منادی، ایمان سرلک و مهیار افضلی
  • صدابردار: امید قربانی
  • دستیار صدابردار: اشکان مزین‌فر
  • طراح گریم: محمدرضا قومی
  • مجری آقا: حسین استیری
  • مجری خانم: مرسده افشاری‌پور
  • مجری طرح: سعید وزیری
  • مدیر تولید: سیدامیر ابراهیمی
  • مدیر تدارکات: علی‌اصغر باز گشا

سوالات متداول

بازیگران سریال شبکه بی نشان چه کسانی هستند؟

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، قاسم زارع، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، نسرین نکیسا، مهدی فقیه، رضا ایرانمنش، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، سعید زارعی، هلن نقی لو، احسان امانی، پویان گنجی، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، اتابک نادری، سوسن مقصودلو، رضا توکلی، یاس نوروزی، حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان و امیررضا زرین‌بخش در سریال بی نشان به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال شبکه بی نشان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر