;
coinex

مشخصات هواوی میت 50 فاش شد؛ از 5G خبری نیست

اگر بتوانیم به افشاگرهای مختلف اعتماد کنیم، باید بگوییم که سری هوآوی میت 50 احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد. اخیرا گزارشی درباره مشخصات هواوی میت 50 فاش شده که از وجود تراشه اسنپدراگون 888 4G خبر می‌دهد.

آخرین شایعات حاکی از آن هستند که هواوی میت 50 نسخه استاندارد به جای پلتفرم کایرین 9000S که هنوز معرفی نشده است، به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد. پیش از این قرار بود که سری میت 50 با پردازنده کایرین 9000S در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه شود. درحال‌حاضر، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد تاریخ عرضه این سری و همینطور مشخصات هواوی میت 50 وجود دارد.

مشخصات هواوی میت 50

کاربر TechyPreacher یک برگه مشخصات را در صفحه ویبو (Weibo) خود منتشر کرده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند، دارای یک صفحه نمایش 6.38 اینچی OLED با وضوح +Full HD خواهد بود که توسط BOE ساخته می‌شود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. پیش از این رندرهای مختلف این سری منتشر شده بود که از راه‌اندازی سه مدل گوشی خبر می‌دهد.

سری میت قرار است بهترین گوشی هواوی باشد و این گوشی هوشمند نسخه استاهندارد دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت نیز از دیگر مشخصات Huawei Mate 50 هستند. سیستم عامل این سری، جدیدترین سیستم عامل Harmony OS 3 خواهد بود.

هوآوی میت 50
مشخصات هواوی میت 50

شایعات دیگر ادعا می‌کنند هواوی در سری میت 50 از تنظیمات دوربین خود که با نام X Mage معرفی شده، استفاده می‌کند که قرار است جایگزین لایکا (Leica) شود. این شرکت در مورد عرضه نهایی سکوت کرده است؛ اما با توجه به اخبار و گزارش‌‌هایی که تاکنون منتشر شده، باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی سری هواوی میت 50 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات هوآوی میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هوآوی حتی باوجود تحریمهای آمریکا بازهم میتواند برنامه هایی از طریق راههای دیگر بسازد که حتی از اینترنت 5G هم بالاتر و قویتر باشد از اپل هم مجهزتر باشد ما حسابی هوآوی را حمایت میکنیم در این دنیا هر مشکلی یک راه حلی دارد پس هوآوی میتواند زنده باد هوآوی زنده باد زنده باد زنده باد ایران حمایتش میکنه

    پاسخ