;
coinex

پوکو M4 5G برای بازارهای جهانی عرضه شد؛ نسخه‌ای جدید با دوربین متفاوت

پوکو ام 4 فایوجی در ماه آوریل در هند رونمایی شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که نوبت به دیگر بازارها رسیده است تا نسخه بین المللی پوکو M4 5G را دریافت کنند.

کمپانی چینی امروز پوکو ام 4 فایوجی نسخه گلوبال را با چند تغییر مهم در بخش دوربین رونمایی کرد. البته دو دستگاه عملا یکسان هستند و تفاوت اصلی، ضعیف‌تر شدن دوربین اصلی و دوربین سلفی است، وگرنه در بقیه مشخصات از جمله ترکیب حافظه و یا چیپست همه چیز یکسان است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

مشخصات پوکو M4 5G گلوبال

نمایشگر نسخه گلوبال پوکو M4 فایوجی همچنان یک پنل 6.58 از نوع LCD با رزولوشن FHD پلاس است که رفرش ریت 90 هرتزی دارد. پردازنده دستگاه مدیاتک دایمنسیتی 700 است که در نسخه‌هایی با 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود.

پوکو M4 5G برای بازارهای جهانی با تغییراتی در دوربین عرضه شد

بقیه مشخصات فنی دستگاه نیز شامل باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بی‌تغییر باقی مانده است. این باتری از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند اما آداپتوری که داخل جعبه است از شارژ 22.5 وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی پوکو M4 5G در نسخه گلوبال حالا یک سنسور شدیدا تضعیف شده 13 مگاپیکسلی است که جای سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی در نسخه هند را گرفته است. این دوربین با یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج همراه شده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در یک ناچ قطره‌ای در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است.

پوکو این دستگاه را به طور پیش‌فرض با MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 و در رنگ‌های مشکی، آبی و البته زرد محبوب خود عرضه می‌کند. قیمت پوکو ام 4 فایوجی برای بازارهای اروپایی در حال حاضر برای نسخه پایه 4/64 گیگابایتی 219 یورو و نسخه 6/128 گیگابایتی 249 یورو تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوکو M4 5G نسخه گلوبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر