;
coinex

فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو توسط گلکسی دیجیتال

عدم پایبندی به تعهد ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 2021، منجر به فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو توسط گلکسی دیجیتال شد. هزینه فسخ قرارداد تعیین نشده است.

گلکسی دیجیتال روز دوشنبه اعلام کرد که قرارداد خود با شرکت BitGo را فسخ خواهد کرد. این قرارداد در ماه می 2021 امضا شده بود. گلکسی دیجیتال دلیل فسخ قرارداد خود با BitGo را عدم توانایی این شرکت در ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 2021 عنوان کرد. هیچ هزینه‌ای جهت فسخ قرارداد پرداخت نخواهد شد.

فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل و بنیانگذار Galaxy Digital در راستای خبر فسخ قرارداد خرید شرکت BitGo گفت: «گلکسی دیجیتال همچنان به سمت موفقیت و استفاده از موقعیت‌های استراتژیک جهت رشد به شیوه‌ای پایدار حرکت خواهد کرد. ما همچنان قصد داریم به مشتریان خود راه‌حل‌هایی ارائه دهیم تا شرکت‌مان به فروشگاهی یکپارچه برای مؤسسات تبدیل شود.»

فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو توسط گلکسی دیجیتال
فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو توسط گلکسی دیجیتال

در می 2021، گلکسی دیجیتال در اعلامیه‌ای، خرید شرکت بیت‌گو با قیمت 1.2 میلیارد دلار را اعلام کرد. طبق گزارش The Block شرکت گلکسی دیجیتال در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک شرکت مستقر در دلاور (Delware) است. فعالیت Galaxy Digital در دلاور منجر به فهرست شدن این شرکت در بورس نزدک (Nasdaq) خواهد شد. گلکسی دیجیتال درحال‌حاضر در بورس اوراق بهادار تورنتو تحت عنوان GLXY فهرست شده است.

از دیگر اقدامات Galaxy Digital می‌توان به عرضه Galaxy One Prime اشاره کرد. گلکسی وان پرایم محصولی است که خدماتی نظیر نگهداری، خدمات معاملاتی، وام‌دهی و معاملات مشتقات را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

خبر ادغام ناموفق شرکت گلکسی دیجیتال تنها یک هفته پس از زیان 554 میلیون دلاری این شرکت در سه ماهه دوم سال 2022 اعلام شد. علی‌رغم زیان‌های وارد شده، شرکت همچنان به افزایش سرمایه خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فسخ قرارداد خرید شرکت بیت‌گو توسط گلکسی دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر