;
coinex

ساختار گوشی رول شونده سامسونگ با انتشار یک ویدیو جدید فاش شد [+ویدیو]

عرضه دو نسخه از بهترین گوشی‌های تاشو جهان، دلیل بر توقف و سکون سامسونگ نیست. ویدیویی که اخیرا منتشر شده، ساختار گوشی رول شونده سامسونگ را فاش کرده است.

انتشار یک تیزر ویدیویی در توییتر، جزئیاتی از سه محصول آینده سامسونگ با ساختار تاشو یا موارد مشابه را فاش کرده است. این موارد شامل دستگاهی با 3 نمایشگر تاشو،‌ دستگاهی شبیه به یک کنسول بازی دستی و یک گوشی هوشمند با نمایشگر رولبل است که این آخری جذابیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

افشای ساختار گوشی رول شونده سامسونگ

سامسونگ چند روز پیش جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را رسما رونمایی کرد. اما این شرکت کره‌ای از همین حالا در حال کار روی نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو خود با قابلیت‌های متفاوت است که در این بین یک گوشی رول شونده نیز به چشم می‌خورد.

ساختار گوشی رول شونده سامسونگ با انتشار یک ویدیو جدید فاش شد!

البته که ایده گوشی رول شونده متعلق به سامسونگ نیست و اولین بار این ال جی، رقیب و هموطن سامسونگ بود که در CES 2021 نمایشگر LG Rollable را رونمایی کرد؛ محصولی با نمایشگر رول شونده که البته به علت خروج رسمی ال جی از دنیای موبایل، هرگز راه به بازارهای جهانی نیافت! با این وجود از آن زمان تا امروز اخباری مبنی بر ایده‌های مشابه کمپانی‌های بزرگی چون اوپو، موتورولا و سامسونگ به گوش رسیده است.

سامسونگ اما اندکی پس از این رویداد و در نوامبر 2021، طرح مفهومی خود را از یک نمایشگر اولد رولبل منتشر کرد. از آن زمان البته اخبار کمی از این ایده جدید سامسونگ فاش شده اما حالا و به طور ناگهانی یک ویدیوی جذاب از این نمایشگر خاص فاش شده است.

ویدیو را افشاگر شناخته‌شده دنیای فناوری، Ice Universe در صفحه توییتر خود منتشر کرده و به نظر می‌رسد که او موفق به دسترسی به تیزر داخلی سامسونگ شده است. این ویدیو بر روی گوشی هوشمندی با نمایشگر رول شونده تمرکز می‌کند و جذابیت اینچنین دستگاهی که در عین جمع‌و‌جور بودن می‌تواند به نمایشگری گسترده تبدیل شود را همزمان ارائه می‌کند.

البته که این تیزر شامل سه دستگاه است و جز دستگاه رولبل شامل دو محصول دیگر، یکی دستگاهی با 3 نمایشگر تاشو، یعنی با 2 لولا و دیگری یک محصول مشابه با کنسول‌های بازی قابل حمل نیز می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعات زیاد و خاص دیگری نداریم، اما همه این‌ها حاکی از تمرکز و توجه خاص سامسونگ بر پروژه محصولات تاشو و رول شونده است. از آنجایی که در زیرنویس تیزر عبارت «نسل بعدی محصولات» به چشم می‌خورد، احتمالا سامسونگ طی ما‌ه‌های آتی و شاید حتی در CES 2023 اطلاعاتی درباره پروژه‌های جدیدش منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساختار گوشی رول شونده سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر