;
coinex

گوشی جدید بلک شارک با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین 64 مگاپیکسلی در راه است

گوشی جدید بلک شارک مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی است. به همین دلیل این گوشی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

طی چند هفته گذشته، تعدادی از گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، عرضه شده‌اند. گفته می‌شود بلک شارک در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید با کارآیی بالا در بازار است. به همین منظور در محصول جدید خود به سراغ پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رفته است.

گوشی جدید بلک شارک

این خبر که توسط دیجیتال چت استیشن در وب‌سایت ویبو منتشر شده، از رونمایی و عرضه یک گوشی رده‌بالا توسط بلک شارک خبر می‌دهد. در ابتدا قرار بود که صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 2K پشتیبانی کند، اما اکنون گفته می‌شود که احتمالاً از یک صفحه نمایش +FHD برخوردار خواهد شد.

گوشی جدید بلک شارک با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین 64 مگاپیکسلی در راه است
گوشی جدید بلک شارک با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

علاوه‌براین، گوشی هوشمند بلک شارک از یک باتری 4790 میلی آمپر ساعتی با طراحی دو سلولی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی بهره خواهد برد. در قسمت پشتی، این گوشی هوشمند از دوربین سه‌گانه برخوردار خواهد شد. سنسور اصلی این گوشی یک سنسور 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 است که با یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود.

 

گفته می‌شود که این اسمارت فون به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دیجیتال چت استیشن مدعی شده که گوشی جدید بلک شارک احتمالا به پرچمدار بعدی سال اینده تبدیل می‌شود؛ هرچند که احتمالا تنها نسخه‌ای به‌روزشده از گوشی‌های فعلی بلک‌شارک خواهد بود.

در ژوئن 2022، این افشاگر جزئیات دیگری را نیز در مورد این گوشی هوشمند فاش کرده بود. در آن زمان، او به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کرد، زیرا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی نشده بود. در طول آن زمان، ما فرض می‌کردیم که این گوشی هوشمند می‌تواند مدلی از سری بلک شارک 5S باشد که آخرین پرچمدار این برند چینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی جدید بلک شارک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر