;
coinex

تسکبار گلکسی زد فولد 4 به تاشوهای قدیمی‌تر سامسونگ می‌آید!

شایعه شده است که احتمالاً قابلیت جدید نرم‌افزاری سامسونگ، یعنی تسکبار گلکسی زد فولد 4 به زودی در مدل‌های قدیمی گلکسی فولد نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخیراً سامسونگ از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی Z Fold 4 با قابلیت نرم‌افزاری جدید بود. این قابلیت که تسکبار یا همان نوار وظیفه نام دارد، در بخش پایینی نمایشگر قرار گرفته است. ظاهراً این قابلیت به نسل‌های قبلی سری گلکسی زد فولد هم راه پیدا می‌کند.

تسکبار گلکسی زد فولد 4 باعث بهبود استفاده از این گوشی تاشو می‌شود. بنابراین تجربه خوبی برای کاربر خواهد بود. سامسونگ در گوشی گلکسی زد فولد 4 از اندروید 12L استفاده کرده است. این سیستم عامل توسط گوگل برای گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نمایشگرهای بزرگ توسعه داده شده و در مقایسه با نسخه استاندارد اندروید تفاوت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها، تسکبار برای دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها است.

تسکبار گلکسی زد فولد 4

سامسونگ به منظور دسترسی آسان اپ‌های محبوب کاربران، در رابط کاربری نسل جدید گلکسی زد فولد از تسکبار در زیر نمایشگر استفاده کرده است. طبق اعلام اکانت توییتر TheGalox@، سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی این تسکبار و همچنین رابط کاربری One UI 4.1.1 را برای نسل‌های قدیمی‌تر گلکسی زد فولد نیز عرضه کند.

تسکبار گلکسی زد فولد 4
موقعیت تسکبار در گوشی گلکسی زد فولد 4

پرسش مهمی که در این زمینه مطرح می‌شود، این است که آیا سامسونگ به منظور دستیابی به این هدف برای نسل‌های قبلی، اندروید 12L را منتشر می‌کند یا صرفا با یک آپدیت نرم افزاری این تسکبار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

واضح است که افزودن تسکبار یک قابلیت عالی برای گوشی‌های هوشمند تاشو جدید است؛ اما متأسفانه، هنوز مشخص نیست که نسخه جدید رابط کاربری One UI 4.1.1 به همراه سیستم عامل اندروید 12L جدید عرضه می‌شود یا خیر. پس باید منتظر اخبار بیشتر در مورد این موضوع باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آمدن تسکبار گلکسی زد فولد 4 به تاشوهای قدیمی‌تر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر