;
coinex

سحر قریشی به دبی فرار کرد ؛ تتلو : «سحر معتاد بود!» [+تصاویر لورفته]

مهاجرت سحر قریشی به دبی و پاک کردن عکس های اینستاگرامی‌ش با تتلو به شایعه جدایی این زوج پرحاشیه دامن زد. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.

سحر قریشی پس از آنکه با امیر تتلو به مشکل خورد خانه این خواننده در استانبول را به مقصد دوبی امارات ترک کرد. در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیضی از دعوای تتلو و سحر قریشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

مهاجرت سحر قریشی به دبی ؛ تتلو : «سحر معتاد بود!» [+تصاویر لورفته]

بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

گفته می‌شود آرمیتا گیتاریست جدید گروه تتلو برای کمک کردن به کارهای خانه قبل از یک مهمانی به خانه تتلو رفته بود. برخی شایعه‌ها از آغاز رابطه تتلو با آرمیتا حکایت دارند و عده‌ای نیز این مسئله را تکذیب می‌کنند. چند روز پیش بود که تتلو خبر جدایی از سحر قریشی را اعلام کرد. او گفته بود تتلو گفت تمام سعیش را کرده او را صحیح و سالم تا دبی تا هرجایی بدرقه کند اما او محافطان را برگردانده است.

امیرحسین مقصودلو (تتلو) پیش تر مدعی اعتیاد سحر قریشی به قرص، موادمخدر و سیگار افشاگری کرده بود. او در کامیونیتی یوتیوب خود نوشته بود:

بیشتر بخوانید:

امیر تتلو در اینستاگرام خود اعلام کرده می خواهد به ایران برگردد و در ورزشگاه آزادی کنسرت برگزار کند او می گوید که من نمی خواهم برای کشورهای خارجی کسب درامد کنم می خواهم در ایران باشم و جوانان نیز در کنار من به اشتغالزایی بپردازند.

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر