;
coinex

رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل ؛ سایپا با افتخار تقدیم می‌کند!

فراخوان رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل در شرایطی صادر می‌شود که احتمالا در دنیا نمونه مشابهی نخواهد داشت. اما ماجرا از چه قرار است؟

به گفته مدیرعامل جدید گروه سایپا، خودروهای شاهین در اواخر سال گذشته با کمی عجله (!؟) به مشتریان تحویل شده است و به همین دلیل برخی ایرادات جزئی (!) در آن‌ها بروز پیدا کرده است. این در‌حالی‌است که در مدت اخیر ایرادات بسیاری توسط مصرف‌کنندگان به خودرو شاهین وارد شده است.

بیشتر بخوانید: کاهش 40 درصدی قیمت خودرو در صورت تصویب برجام ؛ همه چشم‌ها به وین!

رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل

سایپا امروز فراخوان عمومی برای خودروهای شاهین منتشر کرده و مدعی شده که همه آن‌ها نیاز به ارتقا و رفع ایراد دارند. البته تا امروز نقایص زیادی به این خودروها وارد شده است، اما یکی از مهمترین ایرادات مربوط به صدای ناخوشایندی است که از موتور به کابین وارد شده و منجر به آزردگی و کلافگی سرنشینان می‌شود.

بی‌تردید در زمان عرضه این خودروها، برخی اصول کیفی مهم درباره آن‌ها نادیده گرفته شده، اما صدای موتور منجر به حواس پرتی رانندگان می‌شود که خود سرمنشا حوادث دیگری است. سایپا گرچه با عایق‌بندی محصولات جدید تا حدی این صدای ناهنجار را کاسته،‌ اما ظاهر قصد دارد ایراد را به طور جدی و ریشه‌ای حل کند.

رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل ؛ سایپا با افتخار تقدیم می‌کند!
رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل

فراخوان سایپا شامل مدل‌های 1401 و مدل‌های اواخر سال گذشته است. در واقع و بنابر اعلام این شرکت هر پروژه‌ ارتقادهی که زین پس برای خط تولید خودروی شاهین اجرایی شود، در قالب فراخوان روی مدل‌های قبلی نیز اعمال خواهد شد.

بنابر اظهارات مدیرعامل سایپا مالکین همه خودروهای شاهین به زودی باید به یکی از نمایندگی‌های اعلام شده از سوی شرکت رجوع کرده و ماشین خود را جهت عملیات حرفه‌ای عایق‌گذاری تحویل دهند.

حال باید دید آیا این درس عبرتی می‌شود که سایپا در تولید و تحویل خودروهای دیگر خود به خصوص پروژه مورد انتظار آریا اصول کیفی و فنی را رعایت کند یا خیر! آریا یک کراس اوور ملی به حساب می‌آید که در سال 1399 رونمایی شده و در واقع نسخه هاچبک شاهین است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رفع ایراد خودروهای شاهین بعد از تحویل چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    خدا وکیلی خوبه. چیزی از ماشینهای کره ای کم ندارن. بیشتر از حد انتظارم خوب درآمده. من به شخصه میگویم کاملا راضی هستم. دستشان درد نکنه.

    پاسخ

    بهترین خودرو در بازار فعلی ماشینهای ایرانی. بسیار زیبا و شیک. رانندگی بسیار لذت بخش و مطمین . راحتی سرنشینان عقب و جلو و بخصوص راننده ، آپشنهای کامل و سیستم تعلیق بینظیر آن باعث میشه که ته دل از سازندگانش تشکر کرد. من ایرادی در آن ندیدم. اگر در آب بندی کامل دقت کنیم سالها بدون مشگل سواری خواهد داد. یک خودرو مناسب شهر و‌جاده ، تنها ماشین ایرانی که تست تصادف داده و نمره قبولی گرفته و استاندارد اروپایی را نیز گرفته.

    پاسخ

    نظام در ایران اسلامی واخوندی است اساس همه گفته ها بر پایه دین مبین اسلام دروغ است کسی مسلمان باشد و شیعه دروغ نگوید اصلا شیعه نیست اساس شیعه بر پایه دروغ استوار است از افتخارات نظام نکبت اسلامی فساد ودزدی و و و حرف اول را می زند

    پاسخ

    برو همون آتیش بازیتو بکن بابا

    پاسخ