;
coinex

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ ؛ جدیدترین هندزفری بی سیم کره‌ای ها

تکراتو در این نوشتار، قصد دارد به بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ بپردازد. اگر شما هم به این هندزفری بی‌سیم علاقه دارید، تا انتها همراه ما باشید.

احتمالاً همه شما با برند مشهور سامسونگ آشنایی دارید و می‌دانید که این شرکت کار خود را در کشور کره به انجام می‌رساند. مهم‌ترین شهرت این برند، کیفیت بالای محصولات آن است. این شرکت کره‌ای علاوه بر ساخت گوشی‌های هوشمند، با ساخت لوازم جانبی گوشی و همچنین تلویزیون و سایر گجت‌ها، توانسته جای خود را در بازار دیجیتال محکم کند.

این برند به‌تازگی از هندزفری بی‌سیم خود با نام گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرده و قرار است که به‌زودی در بازار عرضه شود. این هندزفری بی‌سیم قابلیت‌های زیادی دارد و می‌تواند در ساعات طولانی هم مورداستفاده قرار بگیرد.

این هندزفری بی‌سیم به دلیل داشتن قابلیت‌های متنوع، یکی از بهترین محصولات این برند به شمار می‌رود؛ تا حدی که می‌توان گلکسی بادز 2 پرو را یکی از پرچمداران هندزفری‌های موجود در بازار، به‌خصوص از برند سامسونگ در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی گلکسی بادز لایو سامسونگ؛ هندزفری لوکس جدید سامسونگ!

بهترین هندزفری های نامرئی ؛ لطفا با این هندزفری‌ها تقلب نکنید!

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

گلکسی باد 2 پرو یکی از بهترین محصولات سری بادز به شمار می‌رود. مهم‌ترین دلیلی که این هندزفری تا این حد موردتوجه کاربران و منتقدان قرار داد، سنسورهای باکیفیت آن است. این ویژگی سبب می‌شود که استفاده از گلکسی بادز 2 پرو برای کاربران هم راحت‌تر باشد.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی‌های این هندزفری بی‌‌سیم، این است که می‌تواند نویز موجود در صدا را به‌راحتی حذف کند. علاوه بر این، سامسونگ هندزفری گلکسی بادز 2 پرو را با اندازه کوچک‌تری عرضه خواهد کرد و گجت مذکور، تقریبا 15 درصد کوچک‌‌تر از نسخه معمولی آن است.

علاوه بر کیفیت صدای خوب و حذف نویزها، هندزفری گلکسی بادز 2 پرو باتری فوق‌العاده خوبی هم دارد و به همراه کیس آن، شما می‌توانید به مدت 29 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. همچنین هندزفری مذکور دارای گواهی IP7X است که این قابلیت باعث می‌شود تا در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم باشد.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ نزدیک به 229 دلار خواهد بود. این در حالی است که به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد، می‌تواند در مواقع مختلفی مورداستفاده قرار بگیرد.

به همین دلیل هم در بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ مشاهده می‌کنیم که می‌تواند با بسیاری از محصولات موجود در بازار و حتی با برندهای آیفون هم رقابت کند.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

قیمت گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ و عرضه نهایی

سامسونگ در آخرین آنپکد خود در تاریخ 10 اوت 2022، از محصولات زیادی رونمایی کرد که گلکسی بادز 2 پرو یکی از آن‌ها بود. در این رویداد، این هندزفری به همراه ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5، گلکسی واچ پرو و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 معرفی شدند.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ 299 دلار خواهد بود که در رنگ‌های گرافیتی، سفید و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، این دستگاه در موقعیت پیش سفارش قرار دارد و گفته می‌شود که در تاریخ 26 اوت 2022 روانه بازار شود.

بررسی مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ از نظر طراحی و عملکرد

گلکسی بادز 2 پرو در مقایسه با نسخه قبلی خود، یعنی گلکسی بادز پرو وزن کمتری دارد. درحالی‌که دستگاه قبلی با وزن 6.3 گرم عرضه شد، گلکسی بادز 2 پرو با وزن 5.5 گرمی عرضه می‌شود تا کار کردن را برای کاربران راحت‌تر کند.

با بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ متوجه می‌شویم که طراحی و شکل ظاهری این دستگاه تا حد زیادی شبیه به لوبیاست. تفاوت دیگری که میان این هندزفری با نسخه قبلی آن وجود دارد، این است که با رنگ آن ملایم‌تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته این دو دستگاه شباهت‌هایی هم با یکدیگر دارند و آن هم این است که هر دو طراحی منحنی دارند.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

با این وجود، بریدگی و محل قرارگیری سنسورها و میکروفن‌ها بیشتر از نسخه قبلی به چشم می‌آیند و آشکارتر هستند. البته این موضوع درباره عملکرد صدا هم تأثیر زیادی دارد. هندزفری گلکسی بادز 2 پرو به دلیل حذف نویزها، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای گوش دادن به موسیقی و تماس گرفتن باشد. علاوه بر این، شاید برای شما جالب باشد که شما می‌توانید از آن برای ضبط کردن تماس‌های خود هم استفاده کنید.

با مشاهده مشخصات فنی Galaxy Buds2 Pro متوجه می‌شویم که بخش گوشی این هندزفری از جنس سیلیکونی بوده که می‌تواند به‌راحتی در گوش کاربران قرار گیرد. اندازه آن هم متوسط است و تقریباً برای همه افراد مناسب خواهد بود.

بااین‌حال، اگر اندازه آن برای گوش شما مناسب نبود، می‌توانید به‌راحتی سرهای سیلیکونی را خارج کرده و سری دیگری با اندازه متناسب با گوش خود به‌جای آن بگذارید. این موضوع باعث می‌شود که شنیدن موسیقی با این هندزفری لذت بیشتری برای شما داشته باشد.

با بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ متوجه می‌شویم که این هندزفری کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این هندزفری به همان اندازه که به نظر می‌رسد، ویژگی‌های مثبتی دارد.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

بدین ترتیب، کافی است که اطراف آن را گرفته و در گوش خود قرار دهید. سپس آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا به‌راحتی در گوش شما قفل شود. مطمئن باشید که هرگز احساس نمی‌کنید که هندزفری در حال افتادن یا بیرون آمدن است و به‌درستی در گوش شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر موارد ذکرشده، یکی دیگر از مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ این است که سنسورهایی روی لبه آن مشاهده می‌شوند. این سنسورها باعث می‌شوند که هندزفری درک کند که چه زمان‌هایی روی گوش شما قرار دارد و چه زمان‌هایی خارج از گوش شماست.

همچنین هندزفری مذکور با گواهی IPX7 در اختیار کاربران قرار خواهد گفت که این ویژگی باعث می‌شود تا گلکسی بادز 2 پرو در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم باشد. به لطف این قابلیت، شما می‌توانید این هندزفری را به مدت 30 دقیقه زیر عمق یک متری آب قرار دهید. این ویژگی به گلکسی بادز 2 پرو کمک می‌کند که در برابر عرق کردن هم کاملاً مقاوم باشد و بتوانید با خیال آسوده‌تری از آن استفاده کنید.

از سوی دیگر، با بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ متوجه می‌شویم که این دستگاه با یک قاب زیبا و کوچک عرضه خواهد شد. این قاب یک طراحی مربعی‌شکل دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا هندزفری خود را شارژ کنید. همان طور که می‌دانید، پورت‌های مغناطیسی موجود در این قاب‌ها باعث شارژ کردن هندزفری می‌شود.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

یک چراغ هم در بخش جلویی این قاب دیده می‌شود که نشان می‌دهد که آیا هندزفری شما به شارژ است یا خیر. از سوی دیگر، یک پورت USB-C هم در بخش پشتی این قاب وجود دارد که با استفاده از آن، می‌توانید هندزفری را شارژ کنید.

با بررسی مشخصات فنی Galaxy Buds2 Pro مشاهده می‌کنیم که این هندزفری با لمس کار می‌کند. هنگامی که کمی دست خود را روی هر یک از گوشی‌ها نگه می‌دارید، می‌توانید به‌راحتی نویز کنسلینگ ANC را فعال و یا غیرفعال کنید. با ضربه زدن روی هر یک از این گوشی‌ها، صدای موسیقی قطع و یا مجدداً پخش می‌شود.

اگر می‌خواهید موسیقی را کلاً قطع کنید، تنها باید دو بار روی این هندزفری ضربه بزنید. سه بار ضربه زدن روی گلکسی بادز 2 پرو به شما این امکان را می‌دهد که مجدداً آهنگ را پخش کنید. البته شاید برخی از کاربران حین وارد کردن این ضربات با تعداد درست، با مشکل مواجه شوند. برای این‌که کیفیت صدا افزایش پیدا کند، ما پیشنهاد می‌کنیم که دست خود را روی امتداد سطح بیرونی آن بکشید.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ از نظر صدا و حذف نویز

اولین موضوعی که در بررسی مشخصات فنی Galaxy Buds2 Pro به آن برمی‌خوریم، قابلیت حذف نویز است. این قابلیت بسیار چشمگیر، باعث می‌شود تا کیفیت صدا را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهد.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

هنگامی که گلکسی بادز 2 پرو را روی گوش خود قرار می‌دهید، احتمالاً متوجه می‌شوید که صدای محیط تغییر کرده‌اند. این موضوع می‌تواند به این دلیل باشد که سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو صداهای دریافتی خود را تا حد زیادی پردازش می‌کند و به گوش شما می‌رساند. بااین‌حال، هنگامی که دست خود را روی یکی از گوشی‌ها قرار می‌دهید و ANC را روشن می‌کنید، از میزان سکوت موجود شگفت‌زده خواهید شد.

حتی می‌توان این‌گونه گفت که حذف نویز در گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ بیشتر از محصولاتی مانند AirPods Pro از اپل است. البته تفاوت آن‌چنان مشهودی وجود ندارد، اما باز هم می‌توان آن را کمی احساس کرد. سامسونگ ادعا می‌کند که حذف نویز در این هندزفری 3db بیشتر از نسخه قبلی است.

برای این‌که دقیق‌تر مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم، باید بدانید که قابلیت ANC باعث ایجاد سکوت مطلق نمی‌شود. بدین ترتیب، احتمال دارد که شما صداهای بسیار بلند را به‌راحتی بشنوید. این در حالی است که تقریباً همه چیز با این هندزفری تغییر می‌کند. البته توجه داشته باشید که ANC زمانی عملکرد بسیار خوبی دارد که شما به چیزهایی مانند موسیقی گوش می‌دهید و یا فیلم نگاه می‌کنید.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ به ما نشان می‌دهد که این هندزفری از صداهای 24 بیتی و قابلیت Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. به‌طورکلی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این هندزفری کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. هنگامی که ما این هندزفری را به گوشی جدید سامسونگ گلکسی زد فولد 4 وصل کردیم، متوجه کیفیت خیلی خوب موسیقی در این گوشی‌ها شدیم.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

البته شاید از نظر برخی از افراد، باس صدای پخش‌شده در این هندزفری کمی پایین بود. بااین‌حال، بلندی صدا می‌تواند توجه هرکسی را به سمت خود جلب کند و برای استفاده مناسب باشد. صداهای کلی کیفیت و قدرت بسیار خوبی داشتند. علاوه بر این، صداها با اکوی بی‌نظیری پخش می‌شدند که می‌توانند تجربه لذت‌بخشی برای گوش کردن به موسیقی باشد.

البته برای افزایش باس موجود در صدای این هندزفری، بهتر است از موسیقی‌هایی استفاده کنید که باس بیشتری دارند. نداشتن باس کافی در این هندزفری، یکی از محدودیت‌هایی است که وجود آن در تقریباً هر هدفونی احساس می‌شود. این موضوع بر خلاف هدفون‌های بزرگی است که کاملاً روی گوش قرار می‌گیرند. اما به‌طورکلی، ما از کیفیت صدا در گلکسی بادز 2 پرو راضی بودیم و تمام آهنگ‌هایی که با آن گوش کردیم، کیفیت صدا عالی بود.

هنگامی که با استفاده از این هندزفری یک موسیقی را گوش می‌دهید، می‌توانید متوجه شوید که صداها در اطراف سر شما می‌چرخند. این ویژگی باعث می‌شود که حتی در حین تماشای فیلم هم خود را در آنجا تصور کنید. با بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ متوجه می‌شویم که این هندزفری برای هر کاری عملکرد بسیار خوبی عرضه می‌کند.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

بررسی مشخصات فنی Galaxy Buds2 Pro از نظر باتری

همان طور که در ابتدای این نوشتار هم گفتیم، گلکسی بادز 2 پرو از نظر باتری هم عملکرد بسیار خوبی دارد. هر یک از گوشی‌های این هندزفری دارای باتری‌هایی با ظرفت 61 میلی‌آمپر ساعت هستند. هنگامی که این هندزفری در حالت ANC قرار دارد، می‌تواند به مدت 5 ساعت دوام بیاورد. این در حالی است که هنگامی که آن را خاموش می‌کنید، می‌تواند شارژ خود را به مدت 8 ساعت نگه دارد.

از سوی دیگر، قاب شارژر آن 500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در حالت ANC، می‌تواند به مدت 18 ساعت دوام بیاورد. هنگامی که ANC را خاموش می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این قاب به مدت 29 ساعت از شارژ خود نگهداری خواهد کرد. همچنین خوب است بدانید که قاب این هندزفری از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

بررسی کلی گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ

به‌طورکلی، با بررسی مشخصات فنی Galaxy Buds2 Pro متوجه می‌شویم که این هندزفری کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این دستگاه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که از آن برای شنیدن موسیقی و فیلم دیدن استفاده می‌کنند.

بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ

گوشی‌های آن کاملاً متناسب هستند و به‌راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند. بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ نشان می‌دهد که این هندزفری تمام نویزها را از بین می‌برد و صداها به‌صورت کاملاً استثنایی به گوش شما می‌رسند. این صدای باکیفیت و طنین‌انداز در یک بسته کوچک عرضه می‌شود که حتی فکر آن هم نمی‌کنید. از نظر قیمت، این هندزفری در میان محصولات میان‌رده بازار قرار می‌گیرد.

سخن نهایی

سامسونگ به‌تازگی از هندزفری جدید خود با نام گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرده است و در تاریخ 26 اوت 2022 در بازار عرضه خواهد شد. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) سامسونگ پرداختیم. پس اگر شما هم قصد خرید این هندزفری جذاب و باکیفیت را دارید، بهتر است در ابتدا مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ را به‌دقت مطالعه کنید.

سؤالات متداول

گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

سامسونگ در تاریخ 10 وات 2022 از گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرد و قرار است که در تاریخ 26 اوت 2022 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ چقدر است؟

گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ قیمتی نزدیک به 299 دلار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این گلکسی بادز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقد زشته طراحیش……لقب زشت ترین بادز سامسونگ به همین تعلق میگیره برخلاف بادز پرو

    پاسخ