;
coinex

محدودیت جدید تلگرام در ایران ؛ تلگرام خود را حذف نکنید

گزارشات مختلف حاکی از محدودیت جدید تلگرام در ایران هستند. بنابراین به کاربران توصیه می‌کنیم تا حد امکان از اکانت خود خارج نشوند.

برخی از منابع خبری از فیلترینگ جدید تلگرام خبر دادند. طبق گفته این منابع، پیامک تلگرام در ایران از سوی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول مسدود شده و به احتمال زیاد بقیه اپراتورها هم اینکار را کرده‌اند.

بنابراین پیشنهاد می‌شود که از حساب تلگرامی خود خارج نشوید زیرا امکان ورود مجدد به آن از طریق پیامک وجود ندارد. البته درحال حاضر تلگرام در صورت عدم دریافت پیامک، از طریق تماس تلفنی با پیش شماره کشورهای مختلف، کد را به شما اعلام می‌کند ولی امکان مسدودیت این تماس‌ها نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه فعالسازی پروکسی تلگرام دسکتاپ

محدودیت جدید تلگرام در ایران

در صورت مسدود شدن تماس تلفنی، در صورتی که شما بر روی همه دستگاه‌ها از حساب تلگرام خود خارج شوید، امکان ورود مجدد وجود نخواهد داشت. برای اینکه دسترسی خود به اکانت تلگرام را از دست ندهید، توصیه می‌شود یک حساب پشتیبان روی یک اپلیکیشن تلگرام داشته باشید و علاوه بر گوشی، اکانت تلگرام خود را در نسخه‌های وب و لپ تاپ نیز نگه دارید تا در صورت حذف اپلیکیشن از روی موبایل، بتوانید کد فعالسازی را از درون تلگرام دریافت کنید.

محدودیت جدید تلگرام در ایران

ظاهرا مسدود شدن پیامک فعال‌سازی، تنها محدود به سرشماره و تلگرام نیست، بلکه فیلترینگ اتفاق افتاده است. دریافت کد فعالسازی برای توئیتر و واتس‌اپ و اینستاگرام نیز در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل مسدود شده است. بنابراین  اگر از ورود دومرحله‌ای روی اینستاگرام و توئیتر استفاده می‌کنید، ورود دو مرحله‌ای را به جای پیامک، به اپلیکیشن Authenticator منتقل کنید تا در آینده برای ورود به مشکل برنخورید.

در حال حاضر، هر پیامکی که هم زمان حاوی telegram و code باشد به مقصد نمی‌رسد حتی اگر خودتان بخواهید این پیامک را برای کسی ارسال کنید. هنوز هیچ واکنش یا توضیح رسمی در خصوص این محدودیت جدید تلگرام در ایران مطرح نشده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر