;
coinex

عرضه اشتباهی اندروید 12 به جای اندروید 13 برای برخی از پیکسل‌ها!

عرضه اشتباهی اندروید 12 به جای اندروید 13 از طرف گوگل به طور تصادفی اتفاق افتاده است. برخی از کاربران پیکسل مجدداً به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرده‌اند.

پس از ماه‌ها آزمایش نسخه بتا، گوگل اندروید 13 را منتشر کرد و از 15 آگوست (24 مرداد) عرضه این به‌روزرسانی را برای همه گوشی‌های پیکسل (نسخه‌های سازگار) شروع کرد. اگر کاربر یکی از گوشی‌های پیکسل هستید، زودتر از سایر برندهای گوشی، آپدیت اندروید 13 را دریافت می‌کنید.

با این‌حال، اگر نرم‌افزار جدیدی در گوشی تحت برند گوگل برای شما ظاهر شد، تصور نکنید که این آخرین نسخه اندروید است. بسیاری از کاربران پیکسل گزارش داده‌اند که به جای اندروید 13، اندروید 12 برای دانلود در گوشی آن‌ها نمایش داده می‌شود.

عرضه اشتباهی اندروید 12 به جای اندروید 13

کاربران در شبکه‌های اجتماعی خود از دریافت نسخه به‌روزرسانی ۲ گیگابایتی اندروید ۱۲ روی گوشی‌های خود خبر داده‌اند. البته باید گفت که گوگل قصد ندارد نسخه اشتباهی را به کاربرانش تحمیل کند.

برخی از کاربران پیکسل که شجاعت دانلود و نصب این به‌روزرسانی را داشتند، گزارش داده‌اند که گوشی آن‌ها به جای آخرین نسخه سیستم‌عامل، اندروید 12 را دوباره نصب کرده است. برخی از کاربران همچنین گزارش داده‌اند که آپدیت اندروید 13 برای اولین بار در گوشی آن‌ها ظاهر شده است، اما چند ساعت بعد در زمانی که آن‌ها برای دانلود آن اقدام کردند، اندروید 12 به جای اندروید 13 قرار گرفته است.

عرضه اشتباهی اندروید 12 به جای اندروید 13
عرضه اندروید 12 به جای اندروید 13

در برخی موارد نیز، پس از نصب نسخه قدیمی سیستم عامل، اندروید 13 مجدداً برای دانلود ظاهر شده است. به نظر می‌رسد در درجه اول، کاربران پیکسل 6 با این مشکل روبرو شدند، اگرچه برای برخی از کاربران پیکسل 4a و 5a نیز این اتفاق افتاده است. به نظر نمی‌رسد این مشکل گسترده باشد، اما بسیاری از کاربران گوشی پیکسل را تحت تاثیر قرار داده است.

پس از این اتفاق، گوگل بیانیه‌ای را منتشر کرد: در 15 آگوست (24 مرداد)، گوشی‌های پیکسلی که نسخه قدیمی اندروید 12 را داشتند، اعلانی درباره به‌روزرسانی اندروید 12 با رفع اشکال و باگ‌ها دریافت کردند. پیام‌های موجود در این اعلان در مورد زمان‌بندی دریافت اندروید 13 مبهم بود؛ اما در حال‌حاضر این پیام در حال تغییر است و زمان دریافت اندروید 13 به‌زودی مشخص می‌شود.

این به‌روزرسانی جدا از ارائه نسخه اندروید 13 است که از دیروز برای همه گوشی‌های پیکسل شازگار عرضه شد و بسته به نوع شرکت مخابراتی، طی چند هفته آینده، انتشار اندروید 13 ادامه خواهد یافت. هنگامی که این به‌روزسانی برای گوشی هر کاربری در دسترس قرار گرفت، این کاربران اعلانی دریافت خواهند کرد.

کاربران باید نسخه اندروید خود را بررسی کرده و به‌روزرسانی کنند تا آخرین نرم‌افزار در دسترس را دریافت کنند. اگر اکنون اندروید 13 را می‌خواهید، می‌توانید آن را  به‌طور جانبی (سایدلود) دانلود کنید، یا منتظر ارائه آن به‌صورت رسمی در گوشی خود باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه اشتباهی اندروید 12 به جای اندروید 13 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر