;
coinex

ایلان ماسک منچستر یونایتد را می‌خرد [+عکس]

ایلان ماسک گفته می‌خواهد منچستر یونایتد را بخرد. مرد ثروتمند متولد آفریقای جنوبی بار دیگر به تیتر خبرگزاری ها برگشت. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان که علاوه بر ثروتش با توییت های جنجالی اش در توییتر هم شهرت زیادی دارد، با انتشار توییتی مبنی بر احتمال خرید منچستریونایتد به صدر اخبار جهان رفت. او با یک جمله کوتاه نوشت: «دارم منچستریونایتد را می خرم.» ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، که سابقه انتشار توییت‌های جنجالی زیادی را دارد، امروز در توییتر خود اعلام که «در حال خرید منچستر یونایتد هستم»

ایلان ماسک منچستر یونایتد را می‌خرد [+عکس]

ماسک چهار ماه پیش از این نیز برای خرید شرکت توییتر خیز برداشت؛ اما اکنون در تلاش است تا از توافق ۴۴ میلیارد دلاری خرید این شرکت که حتی او را به دادگاه کشانده، خارج شود.

توییت‌های جدید ماسک در حالی منتشر می‌شود که منچستریونایتد، یکی از مشهورترین باشگاههای فوتبال جهان، در حال حاضرشرایط بحرانی را می‌گذراند و شکست در دو بازی اخیر خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، باعث شده که هواداران خشمگین تیم بارها از مالکان فعلی آن که خانواده آمریکایی گلیزر هستند و ۹۹ درصد از سهام آن را در اختیار دارند، بخواهند که مالکیت این باشگاه را واگذار کنند.

ماجرا واقعا چیست؟

این خبر در نهایت با یک توییت دیگر از طرف ایلان ماسک خنثی شد. او نوشت که این موضوع کاملاً شوخی بوده و قصد خرید هیچ تیم ورزشی را ندارد.

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان ساعاتی پس از آنکه در توییتر نوشت باشگاه فوتبال منچستریونایتد را می‌خرد گفت که شوخی کرده و قصد خرید هیچ باشگاه ورزشی را ندارد.  ایلان ماسک دقایقی بعد با کامنتی زیر همین پست در جواب سوال کمپانی تسلا که پرسیده بود این حرف را جدی زده است، نوشت: «نه، این یک شوخی طولانی مدت در توییتر است. من هیچ تیم ورزشی نمی خرم».

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر