;
coinex

تاریخ انتشار اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ

بعد از عرضه نسخه جدید سیستم عامل گوگل برای سری پیکسل، اکنون کاربران سامسونگ در انتظار اعلام تاریخ انتشار اندروید 13 برای اسمارت‌فون‌های این کمپانی هستند.

بعد از انتظار طولانی کاربران اندروید، نسخه جدید این سیستم عامل عرضه شد؛ اما همان طور که انتظار می‌رفت اندروید 13 ابتدا در دسترس کاربران اسمارت‌فون‌‌های کمپانی گوگل قرار گرفت. بد نیست بدانید که نسخه قبلی این سیستم عامل (اندروید 12) سال گذشته در ماه اکتبر منتشر شد؛ اما امسال، اندروید 13 زودتر از موعد مورد انتظار و در ماه آگوست در دسترس کاربران گوشی‌های پیکسل قرار گرفت.

تاریخ انتشار اندروید 13 برای کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ

چند هفته پیش شاهد عرضه نسخه بتای سیستم عامل One UI 5.0 سامسونگ بودیم. One UI 5.0 جدیدترین رابط کاربری کمپانی سامسونگ است و بر پایه سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود. نسخه جدید سیستم عامل گوگل امکانات جدیدی برای کاربران فراهم می‌کند که در One UI 5.0 وجود دارند. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ بد نیست نگاهی به برخی از این امکانات داشته باشیم.

جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید

اندروید 13 برای ارائه کیفیت صدای بهتر از بلوتوث کم انرژی که اصطلاحا LE نامیده می‌شود پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران این سیستم عامل می‌‌توانند برای برنامه‌های مختلف، زبان‌های گوناگونی را انتخاب کنند. رابط کاربری One UI 5.0 امکانات جدید و گسترده‌ای را به صورت انحصاری در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه نسخه آزمایشی One UI 5.0 به تازگی منتشر شده، احتمال می‌رود که مدتی زمان لازم باشد تا نسخه پایدار اندروید 13 برای کاربران اسمارت‌فون‌های سامسونگ عرضه شود. به این ترتیب مخاطبان سامسونگ تا فرا رسیدن تاریخ انتشار اندروید 13 برای گوشی‌های این برند کره‌ای باید چند هفته دیگر صبر کنند.

طبق ادعای برخی از منابع خبری، شرکت سامسونگ قصد دارد سیستم عامل اندروید 13 را در ماه اکتبر سال جاری برای اسمارت‌فون‌های خود عرضه کند؛ البته در صورتی که نسخه بتای One UI 5.0 با مشکل خاصی مواجه نشود. همچنین انتظار می‌رود که این نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ که فقط برای پرچمدار گلکسی S22 منتشر شده، پیش از فرا رسیدن تاریخ انتشار اندروید 13، چند نسخه بتای دیگر را در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر