;
coinex

احتمال بازگشت جانی دپ به جانوران شگفت انگیز ؛ پاترهدها امیدوار باشند

طبق آخرین اخبار دنیای سینما، حال که جانی دپ پرونده حقوقی را در دادگاه برنده شده، احتمال بازگشت جانی دپ به جانوران شگفت انگیز وجود دارد.

میکلسن، بازیگر جانشین جانی دپ در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور، از احتمال بازگشت این بازیگر محبوب به Fantastic Beasts در نقش گلرت گریندلوالد خبر داده است.

برادران وارنر پس از شکست اولیه این بازیگر در دادگاه از نشریه «سان» که وی را ضارب امبرهرد خطاب کرده بود، جانی دپ را اخراج کرد. میکلسن در مصاحبه‌ای با ددلاین گفته حالا که شرایط عوض شده، باید ببینیم آیا او برمی‌گردد یا نه.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ‌های جانی دپ

احتمال بازگشت جانی دپ به جانوران شگفت انگیز

میکلسن در مصاحبه خود اعلام کرده بود که از طرفداران جانی دپ است و او را بازیگری شگفت‌انگیز می‌داند. میکلسن در مورد جایگزینی خود در نقش گلرت گریندلوالد اظهار کرده است:‌

نمی‌توانستم تقلید کنم. امکان نداشت تقلید کنم، چون ویژه خودش بود. یک خودکشی هنری خواهد بود. باید اثری دیگر ارائه می‌دادیم، چیزی که از آن من باشد، و پلی میان من و او بسازد. بنابراین بله، ترسناک بود. هواداران او بسیار بسیار مهربان بودند، اما از سوی دیگر بسیار متعصب. برخوردهای زیادی با آن‌ها نداشتم، اما می‌توانستم درک کنم که چرا دلشان شکسته است.

احتمال بازگشت جانی دپ به جانوران شگفت انگیز

البته ماه پیش نیز شایعاتی در خصوص بازگشت جانی دپ با دستمزد 300 میلیون دلاری به دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) در نقش جک اسپارو شنیده شد اما نمایندگان وی این موضوع را تکذیب کردند و گفتند دیزنی چنین پیشنهادی به دپ نداده است.

درحال‌حاضر، Johnny Depp در حال فیلمبرداری فیلم ژان دو باری (Jeanne du Barry) در فرانسه بوده و اخیرا تولید فیلم مودیلیانی (Modigliani) به تهیه‌کنندگی «ال پاچینو» را نیز تأیید کرده است. «مودیلیانی» اولین فیلم دپ در مقام کارگردان پس از ۲۵ سال است. فیلمبرداری این فیلم بهار 1402 آغاز می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی بازگشت جانی دپ به Fantastic Beasts چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر