;
coinex

بهترین فیلم های نازنین بنیادی (16 عنوان برتر)

بهترین فیلم های نازنین بنیادی در ادامه معرفی شده‌اند. اگر مایل هستید با کارهای این بازیگر محبوب و موفق ایرانی بیشتر آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

نازنین بنیادی توانسته در حرفه بازیگری به خوبی عمل کند. وی به دلیل علاقه بسیاری که به بازیگری داشت توانست در این راه قدم بردارد و به یک بازیگر موفق تبدیل شود. آنچه در ادامه می‌خوانید لیستی از فیلم های برتر نازنین بنیادی است. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های پل نیومن (Paul Newman)

بهترین فیلم های یوری بویکا (اسکات ادکینز)

بهترین فیلم های نازنین بنیادی

نازنین بنیادی هنرپیشه ایرانی-بریتانیایی است که هم در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند. وی در تهران متولد شده است. خانواده نازنین در بیستمین روز بعد از تولد وی به لندن مهاجرت کردند. او تا ۱۹ سالگی در لندن زندگی می‌کرد و سپس به لس آنجلس ایالات متحده آمریکا رفت.

وی در کودکی رقص باله و نواختن ویولن را آموخت. نازنین از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شد و دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست شناسی است و پژوهش‌هایی هم در مورد سرطان داشته که باعث شده برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی شود. وی بازیگری را از سال 2006 شروع کرد. اولین نقش او با عنوان Leyla Mir در درامای General Hospital بود.

در ادامه بهترین فیلم های نازنین بنیادی معرفی شده‌اند. این بازیگر تاکنون در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته و در تمام آنها نیز موفق شده به خوبی بدرخشد. اگر مایل هستید با فیلم های برتر نازنین بنیادی آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

هتل بمبئی – Hotel Mumba

  • کارگردان: آنتونی ماراس
  • تولید: 2019

این فیلم که از بهترین فیلم های نازنین بنیادی بوده، داستان واقعی این فیلم حمله تروریستی به هتل تاج در بمبئی است که طی آن کارکنان هتل جان خود را به خطر می‌اندازند تا همه در امان بمانند و با فداکاری از خود و خانواده خود محافظت می‌کنند.

فیلم هتل بمبئی به کارگردانی آنتونی ماراس در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و استرالیا و در ژانر تاریخی، مذهبی است. در این فیلم دو پتل، آلکس پیندر، ویپین شارما، نازنین بنیادی و آرمی همر به هنرمندی پرداخته‌اند.

جنگ چارلی ویلسون – Charlie Wilson’s War

  • کارگردان: مایک نیکولز
  • تولید: 2007

جنگ چارلی ویلسون فیلمی آمریکایی در سبک زندگی‌نامه‌ای و کمدی درام به کارگردانی مایک نیکولز است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و یکی از بهترین فیلم های نازنین بنیادی است. فیلم زندگی سیاسی و حواشی نماینده دموکرات مجلس ایالات متحده، چارلی ویلسون را در زمان جنگ شوروی در افغانستان را روایت می‌کند.

او با افزایش بودجه برای کمک به جنگ با کمونیست‌ها در افغانستان نهایتأ باعث خروج شوروی از این کشور شد. فیلم نامزد پنج جایزه گلدن گلوب و یک اسکار بود ولی هیچ‌یک را ازآن خود نکرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های انگیزشی که زندگی را تغییر می‌دهند

مرد آهنی – Iron Man

  • کارگردان: جان فاورو
  • تولید: 2008

مرد آهنی یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی آمریکایی بوده که بر پایه شخصیت با همین نام از مارول کامیکس است و توسط مارول استودیوز تولید و توسط پارامونت پیکچرز در سال ۲۰۰۸ منتشر شده ‌است.

تونی استارک، یک نابغه و مهندس درگیر بی‌بندوباری است، کسی که شرکت استارک را از پدرش به ارث برده‌ است به همراه دوست خود کلنل جیمز رودز برای نمایش موشک جدید خود با نام «جریکو» به مناطق جنگی در افغانستان سفر می‌کند.

استارک در طی کمینی در راه به شدت زخمی شده و توسط گروهکی تروریستی با نام ده حلقه در غاری زندانی شده و گروگان گرفته می‌شود. یک آهنربای الکتریکی ساخته شده توسط یینسن، هم‌سلولی استارک، ترکش‌هایی که او را مجروح کرده‌اند را از قلب او دور نگه می‌دارد تا او زنده بماند.

سه روز آینده – The Next Three Days

  • کارگردان: پل هگیس
  • تولید: 2010

سه روز آینده یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور به نویسندگی و کارگردانی پل هگیس محصول سال ۲۰۱۰ است. این فیلم که از بهترین فیلم های نازنین بنیادی است، در پیتسبرگ فیلمبرداری شده و در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۰ در ایالات متحده آمریکا اکران سینمایی شد.

زنی به نام لارا برنان(الیزابت بنکس) به‌طور تصادفی در یک صحنه قتل قرار می‌گیرد. قاتل فرار می‌کند و لارا بی‌خبر از همه جا وسیله‌ای که منجر به قتل شده را جابه‌جا می‌کند. حالا همه شواهد علیه اوست و به اتهام قتل بازداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

شیرین عاشق – Shirin in Love

  • کارگردان: رامین نیامی
  • تولید: 2014

شیرین عاشق یک فیلم کمدی رمانتیک به کارگردانی رامین نیامی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. داستان فیلم درباره‌ی دختر جوان و حواس‌پرت اصالتاً ایرانی به نام شیرین (نازنین بنیادی) است که با خانواده و نامزدش مایک (مازیار جبرانی) در تهرانجلس زندگی می‌کند.

شیرین که خبرنگار مجله بی. اچ. استایل است، به دنبال مصاحبه با نویسنده‌ای معروف به نام ریچل هارسون (ایمی مدیگان) به خارج از شهر سفر می‌کند. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کمدی دانست.

رقاص صحرا – Desert Dancer

  • کارگردان: ریچارد ریموند
  • تولید: 2014

رقاص صحرا یک فیلم سینمایی در ژانر بیوگرافی و محصول سال ۲۰۱۴ میلادی و از بهترین فیلم های نازنین بنیادی.است. این فیلم داستان واقعی یک جوان ایرانی به نام «افشین غفاریان» است که رؤیای رقصنده شدن دارد و به همین خاطر زندگی اش به خطر می‌افتد.

این جوان در حال و هوای انتخابات سال ۱۳۸۸، با مراجعه به وب‌سایت یوتیوب و تماشای رقص‌های مختلف از مایکل جکسون و پاپ فاسی تا پینا باوش سعی دارد دنیای خود را شکل دهد. این اثر را می‌توان جزء بهترین فیلم های بیوگرافی قرار داد.

بن هور – Ben-Hur

  • کارگردان: تیمور بکمامبتوف
  • تولید: 2016

بن هور فیلمی آمریکایی در سبک تاریخی حماسی بوده که در سال ۲۰۱۶ بر روی پرده‌های سینماها رفت. این فیلم که از بهترین فیلم های نازنین بنیادی است، بازسازی یکی از موفق‌ترین آثار هالیوود با همین نام بوده و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خرج داشته است. این اثر در تعطیلات آخر هفته نخستین هفته نمایش خود در سینماهای آمریکا، آغازی ناموفق داشت و فقط حدود ۱۱ میلیون فروش داشت.

مسافران – passengers

  • کارگردان: مورتن تیلدام
  • تولید: 2016

مسافران که یکی از بهترین فیلم های نازنین بنیادی بوده، یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی مورتن تیلدام و نویسندگی جان اسپیتز است. مسافران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ توسط کلمبیا پیکچرز در ایالات متحده به نمایش درآمد.

فیلم با واکنش‌های متوسطی از سوی منتقدان همراه بود، و عملکرد لارنس و پرت و همچنین موسیقی فیلم مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم درباره یک ستاره‌پیما به نام آوالون (اَوَلان) است که قرار است در طی یک سفر ۱۲۰ ساله، پنج هزار مسافر و ۲۵۸ خدمه سفینه را به سیاره‌ای دوردست اما قابل سکونت به نام هوم‌اِستِد۲ بفرستد.

بامب‌شل – Bombshell

  • کارگردان: جی روچ
  • تولید: 2019

بامب‌شل یک فیلم آمریکایی در ژانر درام به کارگردانی جی روچ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این اثر توسط چارلز راندولف بر اساس رویداد حقیقی آزار جنسی کارکنان زن فاکس نیوز توسط مدیر ارشد آن، راجر ایلز به نگارش درآمده است.

شارلیز ترون در نقش میگن کلی، نیکول کیدمن در نقش گرچن کارلسون و مارگو رابی در نقش کایلا پوپیسیل سه بازیگر اصلی فیلم هستند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به نازنین بنیادی، جان لیسگو، کیت مک‌کینون، الیسون جنی، آلیس ایو و مالکوم مک‌داول اشاره کرد.

علاوه بر فیلم های برتر نازنین بنیادی که تا اینجا با آنها آشنا شدیم وی در سریال‌هایی بسیار جذاب نیز بازی کرده است. در ادامه تعدادی از سریال‌هایی که این بازیگر در آنها بازی کرده، آمده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی

بهترین فیلم های درام و عاشقانه

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت – The Lord of the Rings: The Rings of Power

  • کارگردان: وین ییپ و جی ای بایونا و کارلوت برندستروم
  • تولید: 2022

داستان مجموعه «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت»، محصول آمازون استودیوز، هزاران سال پیش از وقایع کتاب «هابیت» و «ارباب حلقه ها» اتفاق می‌افتد و مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را به نمایش می‌گذارد. این شخصیت‌ها با سر بر آوردن دوباره شر در سرزمین میانی که مدت‌ها بیم آن می‌رفت مواجه می‌شوند.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه ‌های قدرت به کارگردانی وین ییپ و جی ای بایونا و کارلوت برندستروم از بهترین سریال های 2022 است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی است.

در این سریال نازنین بنیادی، بنجامین واکر، مورفید کلارک، پیتر مولان، سینتیا آدای رابینسون، رابرت آرمایو، اسماعیل کروز کوردوا، لنی هنری، مکس بالدری، چارلز ادوارد، آگوستوس پرو، جوزف ماول، لوید اوون، الکس تارانت، مارکلا کاوناگی، سیمون مریلز و دیلن اسمیث به هنرمندی پرداخته‌اند.

همتا – Counterpart

  • کارگردان: جاستین مارکس
  • تولید: 2017

یک کارمند سازمان ملل که سرنوشت خوبی نداشته است متوجه می‌شود که آژانس خصوصی توانسته در زمان جنگ سرد دروازه‌ای به یک بعد موازی پیدا کند؛ جایی که او به عنوان یک جاسوس رده بالا فعالیت دارد.

سریال همتا در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی است. در این سریال جی. کی. سیمونز، اولیویا ویلیامز، هری لوید، نازنین بنیادی، سارا سرایوکو، الریش تامسن، نیکولاس پینوک و مارتین روئه به هنرمندی پرداخته‌اند.

کت‌شلواری‌ها یا وکلا – Suits

  • کارگردان: آرون کورش
  • تولید: 2011 تا 2019

این سریال تلویزیونی درام حقوقی آمریکایی در ۱۳۴ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای توسط آرون کورش ساخته شد. این سریال از ۲۳ ژوئن ۲۰۱۱ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ از طریق شبکه USA Network پخش شد.

جوان نابغه‌ای به نام مایک راس (پاتریک جی. آدامز) که دانشجوی اخراجی دانشگاه هاروارد است، برای گذران زندگی مجبور به فروش مواد می‌شود. در زمان انجام معامله متوجه حضور پلیس می‌شود و در حین فرار، خود را در مکان مصاحبه برای دستیاری یکی از وکلای بزرگ نیویورک هاروی اسپکتر (گابریل مکت) می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

بهترین فیلم های زامبی ؛ با بهترین فیلم ها با محوریت داستان زامبی ها آشنا شوید!

آشنایی با مادر – How I Met Your Mother

  • کارگردان: کارتر بیز
  • تولید: 2005

این مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین بار در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۵ پخش شد. این مجموعه توسط کارتر بیز و کریگ توماس ساخته شده‌است.

در این سریال، باب سگت به عنوان صدای آینده بازیگر اصلی، تد موزبی (جاش ردنر)، در سال ۲۰۳۰ به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان (همسر تد) شده‌است، که داستان را از قسمت اول به زمان گذشته برمی‌گرداند.

سی‌اس‌آی – C.S.I

  • کارگردان: آنتونی زوکر
  • تولید: 2000 تا 2015

سی‌اس‌آی یک سریال تلویزیونی پرطرفدار در ایالات متحده آمریکا است. CSI مخفف واژه Crime Scene Investigation به معنای تحقیقات صحنه جرم بوده و سریال در مورد ماجراهای اداره پلیس شهر لاس وگاس در ایالت نوادا است.

سازنده این اثر آنتونی زوکر بوده و مالکیت این سریال تلویزیونی متعلق به شبکه سی بی اس آمریکا است. این سریال تاکنون برنده جایزه امی هم شده است و به حدی موفقیت‌آمیز بود که دو سریال دیگر (سی اس آی: میامی و سی اس آی: نیویورک) از روی این مجموعه ساخته و پخش شده‌اند.

آناتومی گری – Grey’s Anatomy

  • کارگردان: شاندا ریمز
  • تولید: 2005

آناتومی گری یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پزشکی است که از ۲۷ مارس ۲۰۰۵ توسط شبکه ABC آمریکا پخش می‌شود. داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان گریس شهر سیاتل، واشینگتن ایالت واشینگتن آمریکا واردمی‌شوند.

شخصیت اصلی داستان دختری به نام مردیت گری بوده که در ضمن راوی داستان نیز هست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بر اساس واقعیت

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

رسوایی – Scandal

  • کارگردان: شاندا ریمز
  • تولید: 2012

رسوایی یک برنامه تلویزیونی تریلر سیاسی با بازی کری واشینگتن است که توسط شاندا رایمز ایجاد شده‌است. این مجموعه تلویزیونی توسط شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا (ABC) پخش می‌شود.

شخصیت اصلی آن اولیویا پاپ که از شخصیت حقیقی جودی اسمیت الهام گرفته شده‌است، وظیفه‌اش مدیریت بحران رسوایی‌های سیاسی است.

در این مطلب به بررسی و معرفی فیلم های برتر نازنین بنیادی پرداختیم. یک هنرپیشه ایرانی بریتانیایی که تاکنون توانسته در فیلم‌های بسیاری بازی کند و در تمامی آنها نیز به خوبی بدرخشد. اگر مایل هستید با فیلم‌های این بازیگر بیشتر آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

سوالات متداول

فیلم های برتر نازنین بنیادی کدام‌ها هستند؟

نازنین بنیادی در فیلم‌های محبوبی به ایفای نقش پرداخته است و شما می‌توانید از دیدن همه آنها لذت ببرید. از جمله بهترین فیلم های نازنین بنیادی می‌توان به هتل بمبئی، مسافران و مرد آهنی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های نازنین بنیادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر