;
coinex

قابلیت بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک

با وجود رقابت سخت متا با تیک تاک، قابلیت بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک ، برای انتشار محتوای تیک تاک در پلتفرم‌های شرکت متا فراهم می‌شود.

فیسبوک و اینستاگرام با طراحی امکاناتی مثل ریلز، سخت مشغول تقلید از تیک تاک هستند؛ با این‌حال، قرار است قابلیت جدیدی به تیک تاک اضافه شود که محتوای این اپلیکیشن را در پلتفرم‌های متعلق به شرکت متا نمایش می‌دهد. تیک تاک تأیید کرده که قصد راه‌اندازی قابلیت جدیدی را دارد که امکان بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک را فراهم می‌کند.

از آنجایی که این قابلیت تازه منتشر شده، ممکن است بعضی از کاربران فعلاً قادر به مشاهده آن نباشند. ممکن است این حرکت باعث دیده شدن هر چه بیشتر محتوای تیک تاک در پلتفرم‌های شرکت متا شود، چون این شرکت به ویدیوهایی که از تیک تاک در ریلز بازنشر شده باشند، رتبه کمتری می‌دهد. بعلاوه، متا به کاربران اعلام کرده که به محتوای اصیل در ریلز اینستاگرام اولویت بیشتری می‌دهد و الگوریتم‌های این پلتفرم آرم پلتفرم‌هایی مثل تیک تاک را در ویدیوها شناسایی می‌کنند.

جزئیاتی از قابلیت بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک

بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک می‌تواند راهکار جدید برای انتشار محتوای تیک تاک در سایر شبکه‌های اجتماعی فراهم کند، بدون اینکه نیاز به رقابت با ریلز برای جلب توجه داشته باشند. این قابلیت که اولین بار توسط شرکت Watchful.ai شناسایی شد، یک اینترفیس جدید برای بازنشر استوری‌های تیک تاک به این اپلیکیشن اضافه می‌کند. قبلاً کاربران می‌توانستند با ضربه زدن روی عکس پروفایل دوستان در برگه بازنشر که هنگام کلیک کردن روی منوی سه نقطه‌ای استوری باز می‌شد، استوری‌های تیک تاک را مستقیماً با دیگران به اشتراک بگذارند. از طریق همین بخش می‌توانید ویدیوها را روی دستگاه خودتان ذخیره کرده، آنها را حذف کرده یا تنظیمات حریم خصوصی آنها را تغییر دهید.

بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک
گزینه جدید برای بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک

حالا طبق تصاویر منتشر شده توسط این سایت که تیک تاک هم آنها را تأیید کرده، در این گزینه بازنشر، آیکون اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی محبوب و همچنین گزینه‌ای برای کپی کردن لینک ویدیو مشاهده می‌شود.

در این بخش جدید گزینه‌هایی برای بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک و همچنین ردیت مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است که این قابلیت شامل پست کردن متقابل در بخش ریلز اینستاگرام یا فیسبوک نیست و فقط مخصوص بازنشر استوری‌های تیک تاک است نه ویدیوها. استوری‌ها می‌توانند مثل خیلی از شبکه‌های اجتماعی دیگر شامل تصاویر ایستا یا ویدیو باشند.

به هر حال همانطور که قبلاً اشاره شد، استوری‌های تیک تاک مناسب ریلز نیستند، چون بیشتر حاوی پست‌های شخصی یا مثلاً پرسش و پاسخ بین بلاگرها و طرفدارانشان هستند – مثل محتوایی که در استوری‌های اینستاگرام مشاهده می‌کنید. اما این قابلیت می‌تواند به بلاگرهایی که بیشتر در تیک تاک فعالیت می‌کنند، برای دسترسی به مخاطبان سایر شبکه‌های اجتماعی کمک کند.

تیک تاک هنوز تأیید نکرده که قابلیت بازنشر استوری تیک تاک در اینستاگرام و فیسبوک چه موقع برای کاربران این شبکه اجتماعی در سطح جهان منتشر می‌شود اما باید توجه داشت که خود استوری تیک تاک هم هنوز در مرحله تست جهانی است. با توجه به اینکه این قابلیت هنوز کامل نشده، ممکن است در نهایت تیک تاک تصمیم به حذف یا تغییر آنها بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیک تاک و قابلیت جدید آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر