;
coinex

مازیار لرستانی در حال موتورسواری بعد از تغییر جنسیت [+فیلم]

مازیار لرستانی در حال موتورسواری بعد از تغییر جنسیت موضوعی است که در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

تغییر جنسیت شهره لرستانی و تغییر نام او به مازیار لرستانی در روزهای اخیر با واکنش های زیادی رو به رو شده است این بازیگر که چند پیش به صورت رسم اعلام کرد که تغییر جنسیت داده و این اتفاق برایش دردسرهای زیادی به وجود آورده است.

حالا عکس منتشر شده از موتور سواری مازیار (شهره) لرستانی پس از تغییر جنسیت در اینستاگرام با واکنش های کاربران فضای مجازی همراه بود.

مازیار لرستانی در حال موتورسواری بعد از تغییر جنسیت [+فیلم]

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

در این تصویر و فیلم منتشر شده که مازیار لرستانی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است این بازیگر که پیش تر با نام شهره لرستانی شناخته می شد در حال موتورسواری دیده می شود.

این فیلم را در ادامه تماشا کنید:

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

مازیار لرستانی در حال موتورسواری بعد از تغییر جنسیت [+فیلم]

دورهمی عجیب مازیار لرستانی با بازیگران زن [+عکس]

در این تصویر مازیار لرستانی که پیش تر با جنسیت زن و نام شهره فعالیت هنری داشته است، بر خلاف موازین شرعی دست در دست یکی از بازیگران زن سینمای ایرانی دیده می شود.

این عکس را در ادامه تماشا کنید:

دورهمی جنجالی مازیار لرستانی با بازیگران زن [+عکس]

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر