برترین گیتاریست ها در انیمه ؛ معرفی 9 شخصیت گیتاریست

تعداد زیادی از شخصیت‌های نوازنده با استعداد در انیمه وجود دارد، اما بین تمام این شخصیت‌ها کدام یک از آنها جزء بهترین گیتاریست ها در انیمه هستند؟

برخی اوقات، انیمه و موسیقی دست به دست هم می‌دهند و مکمل یکدیگر می‌شوند تا حس واقعاً خاصی را ایجاد کنند که یک انیمه به بینندگان خود القا می‌کند. انیمه‌های زیادی وجود دارند که بر روی یک کاراکتر نوازنده مشتاق یا یک گروه موسیقی انیمه تمرکز می‌کنند که با دیدگاه‌هایی مبنی بر ارائه موسیقی خود روی صحنه مردم را به هیجان می‌آورند.

همین موضوع این مجموعه را با آهنگ‌ها و آکوردهای شگفت انگیزی پر می‌کند که باعث می‌شود طرفداران فوراً آنها را به لیست تماشای خود اضافه کنند. برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های این نوع انیمه‌ها یک گیتار را در دستان خود نگه می‌دارند و با حرکات زرق و برق دار و ارادت به هنر خود، جمعیت و بینندگان را شوکه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین گیتاریست ها در انیمه

معرفی 7 گیتاریست محبوب در انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین گیتاریست ها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

یک گیتاریست معمولاً فردی است که گروه موسیقی خود را زنده نگه می‌دارد و به بقیه گروه انگیزه می‌دهد. بهترین گیتاریست‌ها در نمایش خود تاثیرات به یاد ماندنی می‌گذارند و در ذهن بینندگان باقی می‌مانند.

در اینجا تعدادی از نمادین ترین گیتاریست های انیمه جمع آوری شده است. پس اگر می‌خواهید با برترین گیتاریست ها در انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Tuesday Simmons – Carole And Tuesday

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

Carole And Tuesday از خالق کابوی بی‌باپ است. داستان این انیمه در همان جهان کابوی بی‌باپ می‌گذرد. این یک انیمه‌ ملایم است که درباره دو زن جوان در شهری بزرگ در سیاره‌ای دیگر می‌باشد که سعی می‌کنند رویاهای خود را دنبال کنند. کارول دختری مهربان و تا حدودی ساده لوح است که با Tuesday دوست می‌شود که در اشتیاق و علاقه او برای خلق موسیقی سهیم است.

این دو به هم می‌پیوندند تا با کمک به یکدیگر بتوانند به موفقیت برسند و مشهور شوند. در حالی که کارول متعهد و با اعتماد به نفس است، تنها بودن برای اولین بار باعث می‌شود Tuesday بسیار ترسو باشد و نسبت به خودش مطمئن نباشد. با این حال، با یک گیتار در دست، تنش از روی شانه‌هایش ناپدید می‌شود و کسانی که صدای آرام او را می‌شنوند شروع مجذوب شدن می‌شوند.

Kyoka Jiro

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

دانش آموزان U.A. وقت زیادی برای دنبال کردن علایق یا کار روی سرگرمی‌هایشان ندارند، اما این مانع از این نمی‌شود که کیوکا جیرو علاقه‌مند به گیتار و موسیقی راک باشد. اتاق او در U.A. مملو از دکورهایی با تم موسیقی است و همکلاسی‌های او به طرز خوشایندی شگفت زده شدند.

Yoshiyuki Taira – Beck

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

Beck یک انیمه کلاسیک است که به خاطر داستان و موسیقی متن باورنکردنی خود باعث شد تا در فهرست برترین گیتاریست ها در انیمه قرار گیرد. این انیمه بر پیشرفت یک گروه راک مستقل متمرکز بود که عمدتاً متشکل از بزهکاران و دانش آموزان دبیرستانی بود. این گروه که به “جوخه مونگولیان چاپ” معروف است از سه گیتاریست تشکیل شده بود: ریوسوکه، کویوکی و یوشیوکی.

در حالی که تمرکز بین آنها تقسیم شده بود، یوشیوکی با جذب استعدادش تأثیر بیشتری گذاشت. یوشیوکی مرد جوان و با اراده‌ای بود که گیتار کل زندگی‌اش را در بر گرفته بود. با این حال، در این انیمه، به نظر می‌رسید یوشیوکی فقط به گیتار زدن اهمیت می‌دهد و علاقه چندانی به اینکه با چه کسی اجرا می‌کند نداشت. با گذشت زمان، این موضوع تغییر می‌کند و همه اعضای گروه جوخه مونگولیان چاپ قبل از اولین اجرای بزرگ خود به هم نزدیک‌تر می‌شوند.

Mafuyu Sato – Given

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

Given یک انیمه زیبا است که به موضوع‌های از دست دادن و اندوه، افسردگی و تمایلات جنسی می‌پردازد. در ظاهر، گیون یک گروه جدید را دنبال می‌کند که عضو جدیدی به نام مافیو ساتو، یک دانش‌آموز دبیرستانی ترسو و عجیب‌وغریب را دریافت می‌کند که در تلاش است تا از گذشته‌اش شفا پیدا کند و با استعداد خود بیشتر آشنا شود.

Mafuyu گیتاریست گروه می‌شود و به عنوان خواننده اصلی که هیچ تجربه قبلی ندارد به یک گروه می‌پیوندد. با این حال، سخت کوشی و کمک Ritsuka به او انگیزه لازم را می‌دهد تا او بتواند در نقش خود راحت باشد. مافیو عاشق موسیقی می‌شود و زمانی که شروع به خواندن می‌کند، با خودش و علاقه‌هایش بیشتر آشنا می‌شود.

Haruhi Suzumiya

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

هاروهی سوزومیا یک دختر دبیرستانی معمولی نیست، او در واقع یک الهه است و می‌تواند واقعیت را مطابق میل خود خم کند. این شخصیت مشهور انیمه در کارهای مختلفی از جمله نواختن گیتار نیز کاملاً ماهر است. مانند کیوکا جیرو، هاروحی مهارت‌های موسیقی خود را در یک جشنواره مدرسه نشان داد تا همه از آن لذت ببرند.

Haru Hanna Haruko – FLCL

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست ها در انیمه

هارو هاروکو یک دزد دریایی فضایی جهنم وحشی است که سوار وسپا زرد رنگ خود می‌شود و گیتار Rickenbacker 4001 را به عنوان یک سلاح به دست می‌گیرد. FLCL یک انیمه عجیب و غریب است که یک پسر جوان دبیرستانی را دنبال می‌کند. وقتی هاروکو او را به عنوان قاطر خود انتخاب می‌کند تا او را حمل کند تا قدرت بی حد و حصری به دست آورد، به یک تهدید بین کهکشانی کشیده می‌شود.

شیطنت‌های هاروکو به اندازه شخصیت او عظیم است. او برای رسیدن به آنچه می‌خواهد دست از کار نمی‌کشد و به تلاش خود ادامه می‌دهد. هرج و مرج، تجارتی است که هاروکو در آن تخصص دارد، و هر کجا که برود، مطمئناً با هیولاهای غول پیکر و نبردهای ویران کننده، موج‌های بزرگی از آن را ایجاد می‌کند.

Yui Hirasawa – K-On

بهترین گیتاریست ها در انیمه
بهترین گیتاریست در انیمه

K-on انیمه‌ای می‌باشد که قلب بسیاری را ربوده است. این انیمه محبوب درباره یک باشگاه موسیقی دبیرستانی و گروه زن نوازنده‌ای می‌باشد که یک گروه موسیقی موقت را تشکیل می‌دهند تا بیشتر از اشتیاق خود لذت ببرند. یوی هیراساوا به عنوان نوازنده گیتار و خواننده گروه Ho-Kago Tea Time band خدمت می‌کند. او یک دختر جوان با چشمان روشن و شیرین است که تمام احساسات خود را با گیتار خود نمایش می‌دهد.

در حالی که یویی تمایل تاسف باری دارد که در همه حال دست و پا چلفتی ترین دختر اتاق باشد، او یکی از اعضای ارزشمند گروه می‌باشد. یویی در ابتدا جذب کلوپ موسیقی مدرسه‌اش به خاطر خوراکی‌های خوشمزه‌ای در آنجا وجود دارد می‌شود، اما با گذشت زمان، او تبدیل به یک گیتاریست با استعداد شد و بیشتر از آن جایگاه خود را در گروه به دست آورد. K-on یک انیمه بامزه است که بسیاری از آن به دلیل ماهیت سبک و طرح ساده‌اش لذت خواهند برد.

Nana Osaki – Nana

بهترین گیتاریست ها در انیمه
نمادین ترین گیتاریست های انیمه

نانا اوساکی یک گیتاریست نمادین است. نانا به عنوان خواننده و نوازنده گیتار گروه بند بلاست، با انرژی خورشید اجرا می‌کند و تمام نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشد و با تمام وجود و قلبش گیتار می‌زند. سبک انتخابی نانا بسیار پانک و گوتیک است. او هر زمان که روی صحنه می‌باشد، چکمه‌های چرمی و رزمی می‌پوشد، همراه با رژ لب قرمز برای تمجید از رنگ پوست بسیار سفیدش.

ترانه‌های نانا با زیبایی‌شناختی او مطابقت دارند، زیرا احساساتی را که او در قلب خود نگه می‌دارد، با آهنگ‌های خود بیان می‌کند. نانا یک انیمه خارق العاده است که نانا اوساکی و دوست تازه یافته‌اش به همین نام را دنبال می‌کند که زندگی کاملا متفاوتی دارند و شرایط آنها را در تلاش برای یک زندگی آزاد بررسی می‌کند.

Masami Iwasawa – Angel Beats

بهترین گیتاریست ها در انیمه
برترین گیتاریست ها در انیمه

Angel Beats انیمه‌ای است که نیازی به معرفی ندارد. این انیمه پر از اشک از همان روزی که منتشر شد طرفداران را تحت تاثیر خود قرار داد و برای اکثر طرفداران انیمه یک خاطره‌ تلخ و شیرین باقی مانده است. این انیمه حول محور گروهی از نوجوانان می‌باشد که برای فرار از زندگی پس از مرگ راهی یک سفر می‌شوند. این انیمه پر از شخصیت‌های دوست داشتنی با کاراکتر‌های جالب است که یکی از آنها Masami Iwasawa می‌باشد.

ماسامی فردی آرام است که به عنوان “یک دختر زیبا و باحال” شناخته می‌شود. انرژی او زمانی که در مقابل جمعیت قرار می‌گیرد آشکار می‌شود. ماسامی موسیقی را گرامی می‌دارد و عاشق نواختن گیتار خود است و چیزی جز لبخند زدن به کسانی که برای آنها اجرا می‌کند نمی‌خواهد. احساسات ماسامی نقش مهمی در توسعه شخصیت او در طول انیمه دارد. Masami Iwasawa بهترین گیتاریست در انیمه است

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گیتاریست ها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *