;
coinex

ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

به تازگی گوشی هوشمند ردمی A1 پلاس در پایگاه‌های آماری مختلفی مانند FCC و IMEI ظاهر شده و برخی از مشخصات کلیدی آن قبل از رونمایی رسمی مشخص شده است.

طبق اخبار منتشر شده در چند هفته گذشته، یک دستگاه از برند شیائومی با شماره مدل 220733S در چندین وب سایت ثبت گواهی مانند IMEI ،Geekbench ،BIS و FCC ظاهر شده است. بنا بر اطلاعات موجود در پایگاه آماری IMEI، این دستگاه با نام Redmi A1 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

دریافت تاییدیه FCC توسط ردمی A1 پلاس

در چند روز گذشته، وب سایت PriceBaba موفق شده است که گوشی هوشمند دیگری از شرکت شیائومی را در پایگاه ثبت گواهی FCC مشاهده کند. قابل ذکر است که این دستگاه با شماره مدل 220733SFG با نام Redmi A1+ در پایگاه آماری IMEI نیز ظاهر شده است. اطلاعات موجود در پایگاه FCC نشان می‌دهند که Xiaomi 220733SFG در واقع نسخه دیگری از 220733SL خواهد بود.

همچنین این وب سایت آماری، وجود اسکنر اثر انگشت در 220733SFG (Redmi A1+) را تایید کرده است. اما به نظر می‌رسد که 220733S (Redmi A1) از اسکنر اثر انگشت برخوردار نخواهد بود.

ردمی A1 پلاسعلاوه بر این، اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه FCC نشان می‌دهند که گوشی Redmi A1+ در ویژگی و مشخصات تقریبا مشابه Redmi A1 خواهد بود. برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی Redmi A1 نیز اخیرا با ظاهر شدن فهرست مشخصات این گوشی در پایگاه آماری بنچمارک گیک بنچ مشخص شده است.

برای مثال این گوشی به پردازنده چهار هسته‌ای هلیو A22 مدیاتک و  3 گیگابایت رم مجهز شده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که ردمی +A1 نیز با تراشه هلیو A22 مدیاتک ارائه شود. البته این امکان وجود دارد که نسخه‌های دیگری از گوشی Redmi A1+ با رم بالاتر نیز عرضه شوند.

بر اساس آنچه در پایگاه FCC مشاهده شده است، هر دو گوشی Redmi A1 و Redmi A1+ در ابعاد حدودی ۱۶۴.۶۷ میلی‌متر طول و ۷۶.۵۶ میلی‌متر عرض، و با بهره گیری از سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهند شد.

همچنین طبق اخبار گزارش شده، نسخه هندی ردمی A1 با شماره مدل 220733SI گواهی BIS هند را دریافت کرده است. بنابراین انتظار می‌رود که به زودی این گوشی با عنوان احتمالی پوکو در هند عرضه شود. اخباری که پیش از این منتشر شده بودند نیز نشان می‌دادند که شرکت ردمی در حال آماده شدن برای عرضه رسمی گوشی Redmi 11 Prime 5G در کشور هند است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ردمی A1 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر