;
coinex

سری پیکسل 7 در 4 مدل تاییدیه FCC را دریافت کرد

تاییدیه FCC برای 4 مدل از سری پیکسل 7 صادر شد. طبق اخبار منتشر شده، گوگل ساخت سری پیکسل 7 را به شرکت فاکسکان واگذار می‌کند.

گوشی‌های جدید گوگل در ماه اکتبر (مهر ماه) وارد بازار می‌شوند، بنابراین گوگل اکنون در حال زمینه‌سازی برای ورود پرچمداران جدید است. از آنجایی که عرضه آن برای اوایل اکتبر (اواسط مهر ماه) زمان‌بندی شده است، با شروع پیش‌سفارش از 6 اکتبر (14 مهر)، مسلماً اطلاعات بیشتری درز پیدا می‌کند.

دریافت تاییدیه‌های لازم از سوی نهادهای نظارتی، گامی مهم در آستانه عرضه گوشی‌های جدید است. سری پیکسل 7 به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. جالب اینجاست که لیست تاییدیه، چهار مدل از گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل 7 را نشان می‌دهد.

مشخصات سری پیکسل 7

طبق لیست FCC، سری پیکسل 7 حداقل در چهار مدل GP4BC ،GVU6C ،GE2AE و GQML3 عرضه خواهد شد. دو مدل اول از اینترنت 5G پایین‌تر از 6 گیگاهرتز پشتیبانی خواهند کرد و مدل دیگر دارای اتصال mmWave هستند. مدل‌های GP4BC و GE2AE با پشتیبانی از Ultra Wideband عرضه می‌شوند.

پیکسل 6 پرو اولین گوشی هوشمند گوگل بود که با ویژگی جدید اتصال کوتاه برد عرضه شد. بنابراین، این شرکت گوگل احتمالاً این ویژگی را تنها برای نوع پرو گوشی پیکسل ارائه کند. بنابراین این قابلیت به احتمال زیاد برای پیکسل 7 پرو ارائه شود. هر چهار گوشی هوشمند از Wi-Fi 6E، بلوتوث، NFC و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

سری پیکسل 7

طبق شایعات، این گوشی‌ها نسل جدیدی از تراشه Tensor را همراه خواهند داشت. Google Tensor 2 از نظر مشخصات تغییر بزرگی نخواهد داشت. حتی با تراشه‌های 2022 نیز هم سطح نیست. آن‌ها همچنان از معماری ARMv8 استفاده خواهند کرد، اما هسته‌های قدیمی Cortex-A76 با هسته‌های جدیدتر Cortex-A78 جایگزین خواهند شد. این پردازنده با ترکیب هسته‌های Cortex-X1 + Cortex-A78 + Cortex-A55 عرضه خواهد شد.

گوگل پیکسل 7 پرو همچنین یک صفحه نمایش جدید پیشرفته خواهد داشت. این پنل به حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد رسید. نمایشگر 6.7 اینچی دستگاه از رفرش ریت 120 هرتزی و وضوح +QHD پشتیبانی خواهد کرد.

مدل استاندارد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است. بنابراین از مدل پرو کوچکتر است، اما مشخص نیست که رفرش ریت آن 60 هرتز باشد یا 90 هرتز. از نظر دوربین، در نسخه استاندارد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ و دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX381 فوق عریض استفاده شده است. از سوی دیگر، پیکسل 7 پرو یک دوربین تله فوتو به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سری پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر