;
coinex

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد ؛ کانیه وست: «او ایدز دارد!»

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

کسی در دنیا به اندازه کیم کارداشیان ها با کوچکترین حاشیه ای نمی تواند کسب درآمد کند . آنها مدام ازدواج می کنند طلاق می گیرند و بچه دار می شوند. کیم بار دیگر با جدایی اش حاشیه ساز شد. دلیل جدایی کیم کارداشیان ۴۱ ساله و و پیت دیویدسون ۲۸ ساله را ببینید. به گزارش نشریه صفحه شش و به نقل از نزدیکان کارداشیان، این زوج اوایل این هفته پس از 9 ماه رابطه عاشقانه تصمیم گرفتند فقط با هم دوست باشند.

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد ؛ به یک دلیل عجیب! [+عکس]

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون، ستاره های هالیوود که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به عنوان زوج دیده شدند، این هفته به صورت دوستانه با هم قطع رابطه کردند. یکی از منابع نزدیک به کارداشیان به صفحه شش گفت:

آن‌ها عشق و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، اما دریافتند که مسافت طولانی و برنامه‌های سخت آن‌ها حفظ یک رابطه را واقعا دشوار کرده است.

ستاره‌های تلویزیونی که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به‌عنوان زوج دیده شدند، این هفته به‌طرز دوستانه‌ای با هم قطع رابطه کردند. یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر گفته دلیل جدایی این دو، بعد مسافت و ناهماهنگی برنامه‌ها بوده‌است.

 

 

 

 

کانیه وست: ویدیدسون ایدز دارد!

رسانه ی TMZ مدعی شده که کانیه وست، رپر بنام و همسر سابق کارداشیان در حال منتشر کردن این مطلب است «دیویدسون ایدز دارد.» دوستان مشترک وست و کارداشیان این کار وی را «بچگانه» خوانده اند. منابع نزدیک به این رپر مشهور این ادعاها را «بی اساس» خوانده اند با این حال خود وست به طور رسمی آن را تکذیب نکرده است.

کانیه وست: ویدیدسون ایدز دارد!  رسانه ی TMZ مدعی شده که کانیه وست، رپر بنام و همسر سابق کارداشیان در حال منتشر کردن این مطلب است «دیویدسون ایدز دارد.» دوستان مشترک وست و کارداشیان این کار وی را «بچگانه» خوانده اند. منابع نزدیک به این رپر مشهور این ادعاها را «بی اساس» خوانده اند با این حال خود وست به طور رسمی آن را تکذیب نکرده است.

کیم کارداشیان ۴۱ ساله و پیت دیویدسون ۲۸ ساله نه ماه پیش و مدتی بعد از خبر جدایی کیم و کانیه با هم رابطه برقرار کردند. طی هفته‌های گذشته رابطه آن‌ها به خاطر حضور پیت در استرالیا و فیلم‌برداری فیلم جدیدش به یک رابطه راه دور تبدیل شده بود. به نظر می‌رسد چیزی که ابتدا به عنوان یکی از اشکال رابطه ذکر می‌شد، کم‌کم به شکل مشکلی در تنظیم روابط تبدیل شد.

کیم و پیت دیویدسون از هم جدا شده و تصمیم گرفته اند تنها دوست هم باشند، خبری که دیلی میل آن را تایید کرده است. پیت ۲۸ ساله و کیم ۴۱ ساله حدود نه ماه پیش بعد از اولین حضور دیویدسون در برنامه Saturday Night Live بود که به عنوان یک زوج در انظار عمومی ظاهر شدند.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (44 نظر)

    واقعا باید به حال کشوری که در گذشته صاحب مهد و تمدن کره زمین بوده گریست با داشتن افرادی که غرق در چنین افکار و دیدگاه مسموم و هوس آلودی هستند..عقب مونده دیگه توی کشور عصر حجری عربستان هم استخر مختلط زن و مرد آزاد شده..در حالیکه شما در حال گرفتن تصویر ذهنی از عکس مات شده یه خانم هستی ..خداوندا شفای عاجل عطا بفرما

    پاسخ

    یه حاجی توی محله ما بود همه رویش در مورد حیا حساب ویژه ای باز کرده بودن بخصوص خودم چون بیشتر وقتها جوانان را امر ب معروف ونهی از منکر میکرد بعد از چند وقت شماره خصوصییش را ناخاسته ازش گرفتم ناگفته نماند شماره عمومیش را همه داشتند. شماره خصوصیش را سیو کردم وبعد از چند روز یکی از دوستام منو داخل گروهی برد متوجه شدم حاجی توی گروه واتساپی یکی از مدیرهای گروه مستهجن هستند. حتی یادمه یک شبی بیش از سی تا فیلم مستهجن فرستاد. مات موندم واز گروه بیرون شدم.

    پاسخ

    کیم کارداشیان خدا حفظت کنه ، ندونسته چیزه خیلیارو سوزوندی 😝

    پاسخ

    واقعا موندم کی عاشق میشن ؛کی فارق؟!!

    پاسخ

    حاجی تو خودت اینکاره ای دیگه وقتی حاجی میگه مات نکنین یعنی مات نکنید بزارید کامل باشه 😂🖕

    پاسخ

    کیم کارداشیان ایدزیشم خوبه🤣🤣🤣

    پاسخ

    درسته تصویر یکمی مات شده. منتهی مسأله اینجاست که حاجی که نظر دادن در مورد تصویر. خودش فکر کنم در زمینه طاقچه شناسی و انواع طاقچه ها. هم مطالعات و تحقیق داشتن و هم دستی بر آتش دارن که علیرغم مشخص نبودن تصویر ولی نیمرخ طاقچه رو شناسایی کرده و فورا تصویر ذهنی گرفته اند که خود منشأ گناه برای ایشان ایجاد خواهد کرد. تصویر ذهنی گرفته و ثبت شده

    پاسخ

    اگر ایدز هم داره تو نباید جار بزنی احمق

    پاسخ

    اینا که تازه خوباش هستش
    بد تر از این ها هم هست

    پاسخ

    مگه زن اصغر آقا نبود ،😂
    گشت ارشاد 3

    پاسخ

    سلام،لطفا ،شما دیگر از تصاویر برهنه خارجی ها حتی بصورت مات( که هم گناه دارد!)،استفاده نفرمایید،با تشکر

    پاسخ

    واسه تو حرومه که با تصویر مات هم تحریک میشی راستی خدا نیستی بخوای بگی حرومه یا حلاله وقتی تورو تحریک کرده پس واسه تو خرومه اینو فرو کن تو مغزت

    پاسخ

    گمشو بابا ندیده

    پاسخ

    اقا از طرز گفتارت معلومه هیچ دینی نداری.میخوای جو گفتگو رو به هم بریزی.میخوای همه بپرن به اسلام.بدبخت

    پاسخ

    خاک بر سرت که با عکس مات هم تحریک میشی
    امثال مثل شما فرهنگ جامعه رو پایین بردند
    با تشکر

    پاسخ

    به تو چه فضول نگاه نکن

    پاسخ

    تقصیره پسره هست ….کیم کارداشیان رو یه بار مصرف می دونسته…

    پاسخ

    حالا هی بگین حجاب بده .

    دست کمش عزت و ارزش دائمی برای زن ایجاد میکنه

    پاسخ

    اره واقعا کیم کارداشیان بیچاره خواهران گشت ارشاد به شکل انقلابی نریختن رو سرش بکشنش تو گشت ارشاد و مادرشو با ماشین گشت ارشاد زیر کنن که عزتش حفظ بشه بجاش بنده خدا خودش انتخاب میکنه چی تنش باشه

    پاسخ

    ناموسا این چرت و پرتای حجاب رو جمع کنید

    پاسخ

    آخه چه اهمیتی داره؟

    پاسخ

    سلام علیکم
    وقت بخیر
    عکس زیر تیتر از لحاظ جمهوری اسلامی غیر قانونی و غیر شرعیست
    یک مقداری مات شده ولی مشخصه
    لطفا حذف شود
    باتشکرفراوان

    پاسخ

    بدبخت عقب مونده

    پاسخ

    تو عقب مونده ای که هنوز برهنگی رو پیشرفت میدونی و فکر میکنم عین حیوان زندگی کردن نشان جلو افتادگیه🤣

    پاسخ

    درود بر شما،خداوند امثال شماها را برای ما حفظ کند، که اینقدر دقت نظر در دین دارید،تشکر

    پاسخ

    خاک تو سرت که انقدر ضعیف صفتی که با ی تصویر مات تحریک میشی تو مریضی

    پاسخ

    وا
    چه ربطی داره
    گناهان از همین تصویرهای مات شروع میشه 😐

    پاسخ

    اینا که تازه خوباشه 💔

    پاسخ

    تونگاه نکن داداش ، با ریز بینی تمام نگاه میکنی کاملا بدون لایه محافظ تصورش میکنی خوب که حالشو بردی میای اعتراض میکنی که بده برشدارین؟ برو داداش برو داییتو بیچاره کن

    پاسخ

    نمیشه همه دنیا رو تعطیل کرد که شما تحریک نشی، بهتره رو خودت کار کنی و سعی کنی با دیدن هر تصویر ماتی سعی نکنی تصور کنی زیرش چه خبره، در ضمن وقتی چیزی برای تحریک شدن نداری دیگه سالم بودنت به یک قرون نمیارزه، میخای چشم بند بزن با خط بریل خبرها رو بخون، اینطوری به نفع خودت هم هست :))))

    پاسخ

    چقدر عقب مونده ای ایران به خاطر احمقایی مثل شما به این روز افتاده

    پاسخ

    برو بزن آرون میشه

    پاسخ

    تو یکی خیلی عقب افتاده تشریف داری

    پاسخ

    سلام. علیکم

    کم‌ زر بزن بدبخت عقده ای

    با تشکر فراوان

    پاسخ

    ای خاک بر سر کسانی که به کوچکترین حرکت یک فاحشه حساسییت نشان میدهند،خداوندا چکار کردند با مغزها و افکار در این دنیای تجاری.

    پاسخ

    خودتم که واکنش نشون دادی 🤣🤣

    پاسخ

    خودتم نشون دادی که😂

    پاسخ

    😂😂😂😂😂

    پاسخ

    حالافهمیدیم که چی

    پاسخ

    خودت اولیش
    چرا خوندی اینو و واکنش داشتی

    پاسخ

    6 دفعه بگو کیم کارداشیان…. 😆

    پاسخ

    خودت فهمیدی چی گفتی

    پاسخ

    مطمئنم خودشم نفهمیده چی گفت

    پاسخ