;
coinex

گلکسی S8 و S7 آپدیت‌های جدید نرم‌افزاری دریافت می‌کنند؛ پشتیبانی سامسونگ پس از 5 سال

آپدیت گلکسی S8 و S7 در حالی منتشر می‌شود که تا مدتی پیش حتی دستگاه‌های پرچمدار این شرکت فقط دو آپدیت سیستم‌عامل و سه سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کردند.

تا همین چند سال پیش، حتی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هم تنها دو سال آپدیت سیستم‌عامل و سه سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کردند. حالا این شرکت رویکرد خود را تغییر داده و نسبت به هر شرکت سازنده تجهیزات اصلی بهترین پشتیبانی نرم‌افزاری را ارایه می‌دهد. بسیاری از دستگاه‌های این شرکت حالا چهار آپدیت مهم سیستم‌عامل و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند.

در حال حاضر، گلکسی S8 و گلکسی S7 تقریباً 6 سال سن دارند. بدون شک این دو گوشی در فهرست محصولات تحت پشتیبانی نیستند اما سامسونگ حالا تصمیم گرفته که آپدیت جدیدی را برای گلکسی S8 و گلکسی S7 را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

به غیر از گلکسی S8 و S7 سایر گوشی‌های قدیمی هم آپدیت می‌شوند

قبلاً هم این حرکت را از سامسونگ مشاهده کرده بودیم. زمانی که آپدیت مهمی وجود داشته باشد، سامسونگ آن را برای سایر دستگاه‌هایی که دوره پشتیبانی از آنها به اتمام رسیده هم منتشر می‌کند. به همین دلیل حالا گلکسی S8 و گلکسی S7 هم آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند.

آپدیت گلکسی S8 و گلکسی S7 اج امروز با نسخه میان‌افزار G93xFXXU8EVG3 منتشر شد. آخرین بار این گوشی‌ها در نوامبر 2020 (پاییز 1399) آپدیت شدند. آپدیت گلکسی S8 هم با شماره میان‌افزار G95xFXXUCDVG4 منتشر شده در حالی که آخرین آپدیت رسمی این گوشی آوریل 2021 (فروردین 1400) منتشر شده بود.

هر دوی این آپدیت‌ها باعث حل مشکل جی‌پی‌اس می‌شوند. بدیهی است که این مشکل به قدری مهم بوده که سامسونگ برای حل آن در دستگاه‌های قدیمی هم آپدیت منتشر کرده است. سامسونگ برای گوشی گلکسی J7 هم که هفت سال پیش یعنی در سال 2015 روانه بازار شده بود، یک آپدیت مشابه با هدف رفع مشکل جی‌پی‌اس منتشر کرده است.

طبق گزارش سایت GalaxyClub ظاهراً سامسونگ در حال آماده سازی آپدیت‌هایی مشابه برای مدل‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی S6 و همچنین گلکسی S9 نیز هست. احتمالاً تعداد زیادی از این دستگاه‌ها همچنان در حال استفاده هستند و به همین دلیل سامسونگ تصمیم به حل مشکل آنها گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این رویکرد جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر