;
coinex

فروش تاپ گان 2 ، Avengers: Infinity War را نیز پشت سر گذاشت

فروش تاپ گان 2 به بهترین مرحله خود رسید و توانست رکورد Avengers: Infinity War را نیز پشت سر بگذارد و تبدیل به ششمین فیلم پرفروش گیشه آمریکا شود.

چندی پیش شاهد در هم شکستن رکورد فیلم Titanic (تایتانیک)، توسط فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز در آمریکای شمالی بودیم. این فیلم با شکستن رکورد فیلم تایتانیک، توانست در آمریکای شمالی به پرفروش‌ترین فیلم پارامونت تبدیل شود. حالا رکورد جدیدی از این فیلم ثبت شده است. فروش تاپ گان 2 سرانجام از مرز 679 میلیون دلار گذر کرد و رکورد 678 میلیون دلاری فیلم اکشن Avengers را نیز رد کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

فروش تاپ گان 2

فیلم Top Gun: Maverick به رکورد جدیدی در تاریخ گیشه آمریکا شمالی دست یافته و تبدیل به ششمین فیلم پرفروش در این منطقه شده است. این موقعیت برای تاپ گان 2، موفقیت بزرگی است که توانسته از فیلم پرفروش سال 2018 با نام Avengers: Infinity War نیز عبور کند.

فروش تاپ گان 2

اکران اولین فیلم تاپ گان در سال 1986 بود و پس از 30 سال، ادامه آن روی پرده‌های سینما رفت. ادامه این فیلم (تاپ گان 2) هم اکنون فروش 700 میلیون دلاری را هدف قرار داده و منتظر رتبه فیلم Black Panther است تا رتبه پنجم فیلم پرفروش در آمریکای شمالی را به خود اختصاص دهد. البته شایان ذکر است که دست یافتن به این میزان فروش در آمریکای شمالی، سخت به نظر می‎رسد.

فیلم Top Gun: Maverick بدون گیشه چین و روسیه، به رکورد 700 میلیون دلاری در گیشه جهانی رسیده است. از این مقدار فروش، سهم بریتانیا 95 میلیون دلار، ژاپن 82 میلیون دلار، کره جنوبی 62 میلیون دلار، فرانسه 52.8 میلیون دلار و استرالیا 60 میلیون دلار است که می‌توانیم بگوییم بیشترین سهام فروخته شده از این فیلم متعلق به کشورهای ذکر شده است.

فیلم تاپ گان 2 در مجموع، فروش بیش از 1.3 میلیارد دلاری در سراسر جهان دارد و رتبه 13 ام فهرست پرفروش‌ترین تاریخ سینمای جهان را به خود اختصاص داده است. گفتنی است روز سه شنبه این هفته (یکم شهریور ماه)، نسخه دیجیتالی و باکیفیت فیلم Top Gun: Maverick نیز منتشر می‎‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش تاپ گان 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر