;
coinex

اولین تریلر سریال The Last of Us منتشر شد

اولین تریلر سریال The Last of Us منتشر شد. HBO تیزری کوتاه از سریال «آخرین بازمانده از ما» را در اینستاگرام خود منتشر کرد که حدود 20 ثانیه است.

در این تیزر کوتاه، پدرو پاسکال و بلا رمزی را مشاهده می‌کنید که تا حد امکان به بازی ناتی داگ وفادار مانده‌اند. در آخر این تیزر کوتاه، نیک آفرمن در نقش بیل و قارچ‌های باقی مانده از کلیکرها نیز نشان داده می‌شوند.

هرچند تاریخ دقیق انتشار سریال آخرین بازمانده از ما مشخص نیست، اما گفته شده این مجموعه 10 قسمتی در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال The Last Of Us چه کسانی هستند؟

اولین تریلر سریال The Last of Us

در زیر می‌توانید اولین تیزر سریال آخرین بازمانده از ما را که توسط شبکه HBO منتشر شده، تماشا کنید:

سریال The Last of Us از یک بازی ویدئویی به همین نام اقتباس شده است. داستان این سریال حول دو شخصیت الی و جوئل می‌چرخد که برای رسیدن به پاسخ سوال‌هایشان، از شهرهای مختلف ایالات متحده عبور می‌کنند. در این مسیر، جوئل و الی با کاراکترهای زیادی مواجه می‌شوند که برخی دوست و برخی به اندازه هیولاها خطرناک هستند.

در سریال لست آو آس ، یک ویروس ناشناخته سال‌ها پیش دنیا را به ورطه نابودی کشانده و اکثر انسان‌ها به موجوداتی خونخوار و ترسناک تبدیل شده‌اند. در بخشی از این سریال الی به این موضوع اشاره می‌کند که تمام آشنایانش یا مرده‌اند و یا او را ترک کرده‌اند.

سازنده سریال آخرین بازمانده از ما کریگ مازن بوده که پیش از این ساخت مینی سریال محبوب چرنوبیل را برعهده داشته است. نیل دراکمن از ناتی داگ نیز تهیه کننده این مجموعه است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی این سریال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر