;
coinex

احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک ؛‌‌‌‌ نزاع با توییتر همچنان ادامه دارد

احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک در حالی صورت می‌گیرد که این دو برای یک نبرد حقوقی بزرگ در ماه مهر آماده می‌شوند.

وکلای ایلان ماسک در پرونده توئیتر، جک دورسی مدیرعامل سابق این پلتفرم را به دادگاه احضار کردند. این حرکت جدید در حالی صورت گرفته که ماسک و توئیتر برای دادگاه ماه اکتبر (مهر ماه) آماده می‌شوند؛ ماسک سعی دارد در این دادگاه، وثیقه 44 میلیارد دلاری را که برای خرید این شرکت پرداخت کرده، پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: توییتر باید مدارک بیشتری به دادگاه ارائه کند؛ موفقیت تیم ایلان ماسک

جزئیات بیشتر از احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک

هنوز مشخص نیست که خود دورسی به این اقدام ماسک چه واکنشی نشان خواهد داد اما طبق اطلاعاتی که در حساب توئیتر دفتر حقوقی Chancery Daily منتشر شده، احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک «بر اساس مستندات و مکالماتی صورت گرفته که نشان دهنده یا مرتبط به اکانت‌های اسپم یا جعلی در توئیتر هستند.»

همچنین در این مدارک به استفاده از mDAU (کاربران فعال روزانه قابل استفاده برای درآمدزایی) به عنوان یک شاخص کلیدی اشاره شده است. در این پرونده درخواست «مدارک استفاده از این کاربران در راستای منافع مالی مدیران توئیتر» مطرح شده است.

احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک
جک دورسی بنیانگذار و مدیر عامل پیشین توئیتر

دورسی تنها مدیر اجرایی سابق توئیتر نیست که توسط ماسک به دادگاه احضار می‌شود. کیوان بیک‌پور، مدیر محصولات توئیتر که به تازگی برکنار شده و بروس فالک مدیر درآمدهای این پلتفرم هم اخیراً به دادگاه احضار شدند.

ماسک ادعا می‌کند که توئیتر، او و عموم مردم را درباره تعداد اکانت‌های جعلی و ربات‌های این پلتفرم فریب داده است. وکلای توئیتر ادعا کرده‌اند که ماسک شرایط قرارداد خرید این شرکت را نقض کرده است. قرار است این دادگاه از 17 اکتبر (25 مهر) شروع شده و پنج روز طول بکشد.

دورسی قبلاً از پیشنهاد خرید توئیتر توسط ماسک استقبال کرده بود و گفته بود «ایلان تنها گزینه‌ای است که به آن اعتماد دارم… او این شرکت را وضعیت حل نشدنی خارج می‌کند.» هنوز خود دورسی به این نزاع حقوقی و ادعاهای ماسک درباره حساب‌های جعلی واکنشی علنی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این پرونده و اقدام جدید ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر