;
coinex

تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50 مشخص شد [+پوستر رسمی رویداد]

تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50 ، گوشی های پرچمدار جدید هوآوی، امروز با انتشار پوستر رسمی رویداد معرفی آن توسط این شرکت اعلام شد.

شرکت هواوی امروز در بیانه‌ای تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود را اعلام کرده است. طبق آنچه هوآوی بیان کرده است، سری میت 50 در تاریخ 6 سپتامبر در چین معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50

به نظر می‌رسد که سری میت 50 شامل حداقل چهار گوشی با عنوان‌های میت 50E، نسخه پایه و اصلی میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS خواهد بود.

تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50
پوستر رسمی رویداد معرفی سری هواوی میت 50

همچنین احتمالا در طی رویداد معرفی این گوشی‌ها، شرکت هواوی از موتور تصویربرداری اختصاصی خود با عنوان XMage رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این محصول هوآوی به عنوان جایگزین برند لایکا در توسعه الگوریتم بهبود عکس معرفی شود و عکس‌های خیره‌کننده‌ای را در شب برای کاربران به ثبت برساند.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا گوشی‌های سری میت 50 دارای یک NPU اختصاصی هستند که توسط شرکت HiSilicon توسعه یافته و محاسبات مورد نیاز XMage را انجام می‌دهد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که شرکت هوآوی نسخه جدید و بزرگتری از MatePad Pro 11 که در ماه جولای معرفی شده بود را با اندازه 12.4 اینچ و دوربین دوگانه رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی سری هواوی میت 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر