;
coinex

فروش ویژه لیفان X70 شهریور 1401 [+شرایط و قیمت]

شرکت خودروسازان بم در ادامه طرح‌های فروش خودرو محصولات، برای شهریور ماه نیز طرح خاصی در نظر دارد. برای اطلاع از طرح فروش ویژه لیفان X70 با ما باشید.

شرکت خودروسازان بم شرایط فروش نقد و اقساطی لیفان ایکس 70 شهریور 1401 را اعلام کرده است. این شرکت این شاسی بلند محبوب چینی را به صورت نقد و اقساط به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت خودروسازان فرانسوی به ایران ؛ همه چیز در گرو برجام!

فروش ویژه لیفان X70 شهریور 1401

شرکت خودروسازی بم به عنوان عرضه کننده شاسی بلند چینی لیفان X70 تصمیم دارد که این محصول را به طور نقدی و اقساطی در شهریور 1401 به مشتریان عرضه کند. داوطلبان می‌توانند از تاریخ سه شنبه 1 شهریور 1401 برای خرید این محصول اقدام کنند. در ادامه شرایط فروش نقد و اقساط لیفان ایکس 70 شهریور 1401 را می‌بینید:

فروش ویژه لیفان X70 شهریور 1401

این شرکت در طرح فروش نقدی، قیمت مصوب لیفان ایکس ۷۰ را ۷۹۹ میلیون تومان در نظر گرفته است. لیفان ایکس 70 در این طرح در رنگ‌های سفید روغنی و مشکی میکا به فروش می‌رسد. همچنین موعد تحویل این محصول ۹۰ روز کاری و نرخ تاخیر در تحویل نیز ۲.۵ درصد ماهانه در نظر گرفته شده است. مشتریان در طرح فروش اقساطی لیفان X70 نیز می‌توانند این شاسی بلند مونتاژی بازار ایران را با دو مدت بازپرداخت ۱۸ و ۳۰ ماهه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش ویژه لیفان X70 شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر