;
coinex

ورود نتفلیکس به صنعت گیم ؛ توسعه بازی‌هایی با محوریت فضای ابری

این روزها اخباری در خصوص ورود نتفلیکس به صنعت گیم شنیده می‌شود. این شبکه اعلام کرده قصد دارد بخش گیمینگ خود را گسترش دهد.

نتفلیکس در 1 سال اخیر عزم خود را جزم کرده تا بخش گیمینگ و سرویس بازی‌های آن با محوریت فضای ابری خود را گسترش دهد. این شبکه استریم تاکنون 3 استودیو Night School Studio (خالق بازی Oxenfree)، Next Games (با مبلغ ۷۴ میلیون دلار) و Boss Fight Entertainment را خریداری کرده و اخیرا نیز توضیحاتی در رابطه با استخدام نیروهای جدیدش در بخش گیمینگ ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: بزرگترین ضرر نتفلیکس با از دست دادن 1 میلیون کاربر در سه ماه!

ورود نتفلیکس به صنعت گیم

به نظر می‌رسد Netflix به دنبال یک مهندس ارشد نرم‌افزار است که در فرآیندهای پردازشی و رندرینگ تخصص داشته باشد. هرچند لیست استخدام آن چیز خاصی ندارد ولی صحبت‌های نتفلیکس جاه طلبی این شبکه را نشان می‌دهد.

ورود نتفلیکس به صنعت گیم

در بخشی از آگهی نتفلیکس نوشته شده است:

اشتیاق خود برای بازی‌ها را بیاورید تا در کنار هم تجارب خارق‌العاده‌ای بیافرینیم. ما قصد داریم هرچه سریع‌تر پیشنهادات گیمینگ خود را گسترش دهیم. از این رو، به دنبال یک مهندس ارشد نرم‌افزار می‌گردیم که برای کمک به ما در پیشبرد و گسترش تلاش‌هایمان در سطح بین‌المللی هیجان‌زده باشد.

ما قصد همکاری با یک مهندس ارشد را داریم که تخصص ویژه‌ای در زمینه رندرینگ داشته باشد و از سرویس گیمینگ ابری ما پشتیبانی کند. در این موقعیت شغلی شما باید به بهینه‌سازی پردازش بازی‌ها در فضای ابری کمک کنید.

به علاوه، نتفلیکس در این آگهی خود اعلام کرده فرد مذکور می‌بایست سابقه کار با موتورهای آنریل انجین یا یونیتی را داشته باشد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی ورود نتفلیکس به صنعت گیم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر