;
coinex

گوشی اوکیتل WP19 با بزرگترین حجم باتری جهان روانه بازار شد

گوشی اوکیتل WP19 با باتری بزرگ و قدرتمند، در وب سایت خرید و فروش AliExpress به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شرکت اوکیتل به تازگی گوشی مقاوم WP19 را با بزرگترین حجم باتری جهان، در وب سایت خرید و فروش AliExpress عرضه کرده است. این گوشی پرچمدار برای اولین بار به صورت جهانی در وب سایت AliExpress با تخفیف بزرگی در دسترس عموم قرار گرفته است. بنابراین برای مدت کوتاهی می‌توان این گوشی را تنها با پرداخت 259.99 دلار از این وب سایت تهیه کرد. طبق اخبار منتشر شده، کاربران تا تاریخ 26 آگوست 2022 می‌توانند از این تخفیف فوق العاده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

مشخصات گوشی اوکیتل WP19

گوشی مقاوم Oukitel WP19 مخصوصا برای محیط‌هایی با شرایط سخت و فضای باز طراحی شده است و به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب عالی برای عاشقان ماجراجویی و رانندگان باشد. ویژگی برجسته و برتر این گوشی، باتری عظیم 21000 میلی آمپر ساعتی آن است که می‌تواند انرژی گوشی را برای یک هفته تامین کند. این حجم تقریبا حدود 3 برابر حجم متوسط باتری گوشی‌های هوشمند رایج در بازار است.

باتری این گوشی با یک بار شارژ شدن تا 7 روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت و به لطف برخورداری از شارژر سریع 33 واتی می‌توان در عرض 3 ساعت شارژ این گوشی را از 0 به 80 درصد رساند. علاوه بر این، با وجود عملکرد شارژ معکوس، از این گوشی می‌توان به عنوان یک پاوربانک کوچک نیز استفاده کرد.

گوشی اوکیتل WP19

گوشی Oukitel WP19 برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند مقاوم، در بخش دوربین نیز عملکرد مناسبی داشته است. این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ و سنسور دید در شب 20 مگاپیکسلی سونی IMX350 است که به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر با کیفیتی را حتی در تاریکی شب ثبت کنند.

علاوه بر این، وجود 4 ساطع کننده مادون قرمز در پشت این گوشی، به طور قابل توجهی برد بصری آن را تا 20 متر افزایش می‌دهد که این ویژگی WP19 را به یک گوشی مناسب برای تصویر برداری از حیات وحش تبدیل می‌کند.

همچنین با وجود دوربین دید در شب، کاربران می‌توانند هر گونه حرکتی را در تاریکی تشخیص بدهند و از این طریق برای مقابله با خطرات احتمالی در فضای باز آماده شوند.

گوشی اوکیتل WP19

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Oukitel WP19 دارای یک صفحه نمایش 6.79 اینچی با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس، تراکم پیکسلی 397 پیکسل در اینچ (PPI) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این گوشی به پردازنده هلیو G95 مدیاتک، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت رام (ROM) مجهز شده است.

همچنین گوشی WP19 موفق شده که گواهی‌های IP68 ،IP69K و MIL-STD-810H را دریافت کند و از این رو به یک گوشی مقاوم در شرایط و محیط سخت تبدیل شده است. از دیگر ویژگی‌های برتر این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت، بازگشایی قفل با چهره و NFC Google Pay اشاره کرد.

گوشی اوکیتل WP19

با این تعاریف، شما کاربران اگر به دنبال یک گوشی هوشمند بسیار قوی و مقاوم با عمر باتری طولانی هستید، حتما به گوشی مقاوم Oukitel WP19 فکر کنید. خریداران باید توجه داشته باشند که قیمت ذکر شده برای یک منطقه خاص است و قیمت نهایی ممکن است بسته به محل سکونت، حمل و نقل، انبار و مالیات متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوکیتل WP19 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر