;
coinex

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [+رندرهای رسمی]

با انتشار رندرهای رسمی، مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s انتظار می‌رود که این گوشی به زودی و در چند روز آینده به صورت رسمی به بازار عرضه شود.

همان طور که می‌دانید شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه رسمی گوشی پایین‌رده جدید خود Galaxy A04s است. افشاگری‌های جدیدی که توسط Winfuture.de منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که این دستگاه با ویژگی‌های قابل توجهی مانند صفحه نمایش 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، رندرهای رسمی و قیمت A04s نیز در این چند روز اخیر فاش شده است که از عرضه این گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده 2022

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s

گوشی هوشمند گلکسی A04s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس (1600 در 720 پیکسل)، نرخ نو سازی 90 هرتزی و روشنایی 400 نیتی خواهد بود. در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل برای جای گیری دوربین سلفی قرار داده شده است.

قیمت گلکسی A04s

گوشی گلکسی A04s به چیپست اگزینوس 850 سامسونگ، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین برای فضای ذخیر سازی بیشتر، در این گوشی یک درگاه کارت حافظه microSD وجود خواهد داشت. این دستگاه از رابط کاربری One UI سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

در پشت گوشی گلکسی A04s یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 وجود دارد که با یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو همراه خواهد بود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

قیمت گلکسی A04s

انرژی مورد نیاز گلکسی A04s توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی و از طریق پورت USB تایپ C، تامین می‌شود. برای امنیت بیشتر نیز مانند مدل قبلی، یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.x، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و NFC اشاره کرد.

گوشی گلکسی A04s در سه رنگ سفید، مشکی و سبز در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود که در اروپا با قیمت 169 یورو به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و قیمت گلکسی A04s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر