;
coinex

سونی اکسپریا 5 IV تاییدیه FCC ‌را دریافت کرد

نسخه جدید گوشی‌های سری اکسپریا 5 سونی به زودی با نام سونی اکسپریا 5 IV از راه خواهد رسید. این محصول اخیرا در پایگاه FCC رویت شده است.

این روزها سونی به خاطر عرضه سه سری گوشی هوشمند تحت نام‌های اکسپریا 10، اکسپریا 1 و اکسپریا 5 شناخته می‌شود. در شرایطی که نسل چهارم (IV) دو مدل 10 و 1 طی ماه‌های اخیر رونمایی شده، هنوز خبری از نسخه نسل چهارمی اکسپریا 5 نیست. اما رویت اخیر این گوشی در پایگاه FCC را می‌توان نشانه‌ای از قریب‌الوقوع بودن رونمایی این محصول در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سونی 2022 ؛ گوشی های جدید اکسپریا

سونی اکسپریا 5 IV

اخیرا یک گوشی سونی جدید توسط Sumaho Digest در FCC مشاهده شده است. گفته می شود این دستگاه قرار است با نام Xperia 5 IV عرضه شود. لیست FCC برخی از مشخصات فنی دستگاه از جمله ظاهر و ابعاد آن را فاش می‌کند.

سونی اکسپریا 5 IV تاییدیه FCC ‌را دریافت کرد

برای مثال می‌دانیم که ارتفاع این محصول 155.74 میلی‌متر با عرض 67.1 میلی‌متری خواهد بود که نسبت به ابعاد نسل قبل (157 در 68) اندکی کمتر است و این طبیعتا دوستداران گوشی‌های کامپکت و جمع‌وجور را خوشحال می‌کند.

سونی اکسپریا 5 IV تاییدیه FCC ‌را دریافت کرد

 

قطر نمایشگر در این محصول برابر 153.5 ثبت شده که دقیقا 6.04 اینچ خواهد بود و باز هم کمی کوتاه‌تر از پنل 6.1 اینچی اکسپریا 5 مارک 3 است.

علاوه بر این، Xperia 5 مارک 4 دارای کانکتور USB-C برای شارژ و انتقال داده و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود و بناب راطلاعات این فهرست، از NFC و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این آخری در سه نسل قبلی اکسپریا 5 وجود نداشته و این گامی رو به جلو است!

Sony Xperia 5 IV همچنین از اتصال Wi-Fi 6 و پشتیبانی از کارت‌های هوشمند RFID که به طور گسترده در ژاپن استفاده می‌شوند، برخوردار خواهد شد. در حال حاضر این تمام دانسته‌های ما از سامورایی جدید ژاپنی‌ها است اما انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی چند بار دیگر نام این محصول را بشنویم و طبیعتا اطلاعاتی از آن فاش می‌شود.

سونی اکسپریا 5 IV تاییدیه FCC ‌را دریافت کرد

شایعات گذشته حاکی از آن است که Xperia 5 IV از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار خواهد بود و تنظیمات دوربین آن دوربین سه‌گانه‌ای شامل سنسورهای اصلی 12 مگاپیکسلی (IMX557)، تله‌فوتو 12 مگاپیگسلی (IMX663) و البته اولتراواید 12 مگاپیکسلی (IMX363) است.

در مجموع انتظار می‌رود پرچمدار جدید سونی با یک نمایشگر از نوع اولد با رفرش ریت 120 هرتزی، گواهی مقاومت در برابر آب IP68 و بلندگوهای استریو دوگانه عرضه شود. این گوشی ممکن است در نمایشگاه تجاری IFA که برای 2 تا 6 سپتامبر برنامه‌ریزی شده معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سونی اکسپریا 5 IV چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع‌:‌ gsmarena و gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر