;
coinex

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

تکراتو در ادامه بهترین یوتیوب دانلودر اندرویدی را معرفی کرده است. به نظر شما بهترین برنامه دانلود از یوتیوب کدام است؟ برای آشنایی با بهترین‌ها همراه ما باشید.

اگر به دنبال یک برنامه مناسب هستید که با استفاده از آن بتوانید فیلم‌ها و کلیپ‌های یوتیوب را از طریق گوشی موبایل دانلود کنید، این مطلب بهترین یوتیوب دانلودر اندرویدی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با معرفی بهترین برنامه دانلود از یوتیوب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

YouTube سایتی است که در آن افراد کلیپ‌های جذاب و یا آموزشی خود را به صورت رایگان آپلود می‌کنند و شما می‌توانید داخل آن سرچ کنید، کلیپ و یا فیلم مد نظر خود را پیدا کنید.

دیدن ویدئوهای آنلاین در یوتیوب در حال حاضر تقریبا برای همه به یک سبک زندگی تبدیل شده است اما کمبود زمان و قطع شدن اینترنت در این شرایط، یک مانع بزرگ است.

اما لازم به ذکر است که این سایت برای تعداد محدودی از کلیپ‌های خود قابلیت ذخیره به صورت آفلاین را قرار داده است و در داخل سایت و زیر کلیپ‌ها نمی‌توان گزینه ذخیره و یا دانلود را مشاهده کرد. به عبارتی این سایت به کاربران خود اجازه ذخیره کلیپ‌ها را بر روی سیستم و یا گوشی نمی‌دهد.

ممکن است YouTube به برخی از ویدیوهای خود برای بارگیری و مشاهده آفلاین دسترسی دهد، اما استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای بارگیری فیلم‌های YouTube مخالف با شرایط آنها است.

شاید شرایطی وجود داشته باشد که کاربران بخواهند ویدئوها را دانلود کنند؛ در این مواقع تکلیف چیست؟ نحوه دانلود از یوتیوب در گوشی اندروید چگونه است؟ بهترین یوتیوب دانلودر اندرویدی که سراغ دارید چه نام دارد؟

اگر شما هم از کاربرانی هستید که مایل هستند از این سایت کلیپ دانلود کنند، در ادامه همراه ما باشید.

WonTube

با WonTube می‌‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در اندروید ذخیره کنید. سرعت تبدیل بالای آن باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود. رابط کاربری ساده این برنامه آن را کاربر پسند کرده است. این برنامه می‌تواند فیلم‌ها را ادغام کند و نتیجه را به هر فرمتی تبدیل کند.

این برنامه از فرمت‌های AVI،WMV ،MP4 ،MKV ،FLV ، 3GP و MPG پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با سایر برنامه‌های دانلود ویدئو، با اتصال اینترنت ضعیف هم به خوبی کار می‌کند.

OGYouTube

OGYouTube از سری برنامه‌های فوق العاده برای دانلود بی دردسر ویدئوها از یوتیوب است. شما می‌توانید فیلم‌ها یا ویدئوهای مورد علاقه خود را به صورت رایگان دانلود کنید.

در این برنامه هیچ تبلیغی در بین ویدئوها نشان داده نمی‌شود. همچنین، امکان کوچک کردن صفحه نمایش وجود دارد. می‌توانید چندین ویدئو را هم زمان دانلود کنید. علاوه بر این، می‌توانید تمام فیلم‌ها را با کیفیت HD روی گوشی خود دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید، سپس آن را نصب و باز کنید.

بیشتر بخوانید:

 بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

GetTube

GetTube یک برنامه ساده برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. رابط کاربری GetTube بسیار راحت و ساده طراحی شده و دقیقا مثل یوتیوب است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید هر ویدئویی را که دوست دارید روی گوشی خود ذخیره کنید.

از طریق این برنامه چندین ویدئو را می‌توان همزمان با سرعت خوب دانلود کرد. همچنین می‌‌توان زیرنویس فیلم‌ را نیز در صورت وجود در ویدئو دانلود کرد. علاوه بر این می‌توان فرمت‌های مختلف فایل را با توجه به فرمت گوشی انتخاب کرد. عملکرد این اپلیکیشن باورنکردنی است و محیط بسیار کاربرپسندی هم دارد.

arkTube

اگر به دنبال دانلود از یوتیوب با سرعت بالا هستند بهترین انتخاب‌ arkTube است. بر خلاف سایر برنامه‌های دانلود ویدئو از یوتیوب، این برنامه دارای بخش اختصاصی در یوتیوب است و پس از نصب آن، شما می‌توانید فیلم‌ها را مستقیماً از طریق برنامه رسمی YouTube دانلود کنید.

در این برنامه، گزینه‌هایی برای تنظیم وضوح، انتخاب کدک صوتی، بارگیری با فرمت mkv و سایر موارد وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم است بدانید برخی از این ویژگی‌ها در این برنامه محدود هستند.

Dentex YouTube Downloader

اپلیکیشن Dentex دانلودر دیگری است که می‌توانید با استفاده از آن، ویدئوهای یوتیوب را به صورت رایگان دانلود کنید. Dentex رابط کاربری ساده و خالی از تبلیغاتی دارد که به‌محض انتخاب ویدئو، شما را به صفحه انتخاب فرمت می‌برد و شما می‌توانید در آنجا فرمت ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی جذاب این برنامه آن است که به شما امکان می‌دهد تا صداها را از فیلم‌های یوتیوب استخراج کنید.

Pure Tuber

اپلیکیشن Pure Tuber یک نرم افزار بدون تبلیغات و پخش در پس زمینه است که می‌توان با استفاده از آن فایل‌های ویدیویی موجود در یوتیوب را به راحتی بارگیری کرد. با استفاده از این نرم افزار گزینه‌های رزولوشن زیادی مانند 720p ، 1080p ، 2K و 4K برای انتخاب وجود دارد.

کاربران می‌توانند فرمت‌های فایل MP3 و MP4 را به راحتی از Pure Tuber بارگیری کنند. ویژگی بارگیری دسته‌ای بهترین ویژگی این برنامه است. بنابراین اگر به دنبال بارگیری همه فیلم‌ها از لیست پخش هستید، Pure Tuber برای شما مناسب است.

EasyTube

اپلیکیشن EasyTube بهترین برنامه دانلود از یوتیوب و یکی از برنامه‌هایی است که به ساده‌ترین شکل ممکن امکان دانلود فیلم از یوتیوب را محقق می‌سازد. این برنامه مکان دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت‌های مختلف را ارائه می‌کند و حتی از صدای ویدیو هم یک فایل MP3 ذخیره خواهد کرد.

قابلیت‌هایی که توسط برنامه EasyTube ارائه می‌شوند به قدری مطلوب هستند که بدون تردید آن را به یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای دانلود فیلم از یوتیوب تبدیل می‌کنند.

Tubex

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های دانلود از یوتیوب موجود برای موبایل‌های اندرویدی، اپلیکیشن Tubex نام دارد. برنامه مذکور یک برنامه رایگان و با کیفیت است که سرعت عملکرد بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن از قابلیت دانلود همزمان چند ویدیو از یوتیوب و توقف دانلودها پشتیبانی به عمل می‌آورد و عملکرد بسیار خوبی در قبال قطع شدن ناگهانی اینترنت در وسط دانلود دارد و به خوبی دانلودها را در این شرایط متوقف و قابل ادامه دادن می‌کند.

YouTube Downloader for Android

برای دانلود و ذخیره ویدئوهای یوتیوب نیاز به یک نرم افزار مناسب دارید. YouTube Downloader for Android بهترین برنامه دانلود از یوتیوب است. این برنامه نرم افزار کاملی است که می‌تواند کارایی مورد نظرتان را به شما بدهد. می‌توانید با استفاده از آن به سرعت و به آسانی ویدئویی که می‌خواهید را از یوتیوب دانلود کنید.

همچنین امکان انتخاب فرمت و رزولوشن ویدئو هم وجود دارد. با به روز رسانی مرتب آن می‌توانید اشکالات احتمالی را هم برطرف کنید. کار با این برنامه بسیار آسان است. تنها باید لینک ویدئو را کپی و گزینه دانلود ویدئو را انتخاب کنید.

YTD Video Downloader for Android

نرم افزار YTD Video Downloader for Android برای دانلود از یوتیوب گزینه‌ای مناسب و ایده آل است. YTD یک برنامه سبک برای دانلود ویدئو و فایل صوتی روی اندروید است. با این نرم افزار شما می‌توانید بی‌نهایت دانلود داشته باشید.

باید این برنامه را روی دستگاه اندروید خود دانلود و نصب کنید، رابط کاربری آن را باز کنید و روی تب دانلود کلیک کنید. بعد، یوتیوب را روی مرورگر خودتان باز کنید و به دنبال فایل ویدئویی مورد نظر خود بگردید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

YouTube Go

YouTube Go بهترین برنامه دانلود از یوتیوب اندرویدی است. کاربرانی که به دنبال دانلود فیلم‌های YouTube بصورت رایگان و قانونی هستند می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

YouTube Video Downloader به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی با کیفیت بالا و بدون اینترنت را به اشتراک بگذارید و از لحظات خود بهترین استفاده و لذت را ببرید.

NewPipe

NewPipe یک برنامه Android با منبع باز است که می‌تواند برای دانلود ویدیو مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه تجربه اصلی YouTube را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از طریق این برنامه دانلود ویدیو بسیار ساده بوده و سرعت دانلود از آن سریع است. این برنامه باعث حفظ حریم خصوصی می‌شود زیرا هیچگونه اطلاعات کاربر را ذخیره نمی‌کند.

Ymusic

برنامه YMusic یک برنامه اندرویدی برای دانلود ویدیوهای YouTube است. برنامه YMusic Video Downloader ، کاربران را قادر می‌سازد دانلود کامل فیلم‌های YouTube HD را انجام دهند. کاربران می‌توانند لینک‌های Mp3 فیلم‌های YouTube را نیز با فرمت mp3 و m4a پیدا کنند.

Videoder

Videoder یکی از قدرتمند‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود کننده کلیپ یوتیوب در سیستم عامل اندروید است. در این اپلیکیشن می‌توانید فیلم‌ها را با فرمت‌های متفاوتی ذخیره کنید. این اپلیکیشن طراحی بسیار منحصر به فردی دارد و رابطه کاربری آن به نحوه عالی طراحی شده است تا استفاده از آن را برای کاربر راحت و تجربه استفاده را منحصر به فرد بکند.

برای دانلود از طریق این اپلیکیشن، از داخل آن سایت youtube را باز کنید و سپس نسبت به دانلود کلیپ اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

TubeMate

نحوه دانلود از یوتیوب در گوشی اندروید با برنامه TubeMate ساده است. TubeMate اپلیکیشنی است با ظاهر کاملا ساده و شیک و همچنین با کارایی بسیار ساده برای کاربران. این اپلیکیشن مانند مرورگر اینترنت عمل می‌کند. شما می‌توانید با آن سایت‌ Youtube را باز کنید و از طریق آن مستقیما کلیپ‌ها را دانلود کنید.

KeepVid

اپلیکیشن KeepVid همانند اپلیکیشن فوق مانند یک مرورگر عمل می کند و به شما اجازه می‌دهد از داخل سایت کلیپ های مورد نظر خود را دانلود کنید ولی تفاوت این اپلیکیشن با بقیه اپلیکیشن های موجود دیگر این است که کلیپ ها را با بیشترین سرعت ممکن دانلود کنید و حتی قابلیت دانلود کلیپ ها را با کیفیت 4K و HD را نیز دارید.

Snaptube

این اپلیکیشن که بهترین برنامه دانلود از یوتیوب است، طراحی بسیار راحتی دارد و دسترسی راحتتری به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اجتماعی می‌دهد. در قسمت جست و جو برای راحتی کاربران امکان جست و جو میان کلیپ‌های YouTube وجود دارد و به راحتی می‌توانید آنها را دانلود کنید.

InsTube

InsTube یک برنامه عالی برای دانلود کلیپ از یوتیوب است. در این اپلیکیشن می‌توانید کلیپ‌های دانلود شده را نشانه گذاری کنید و یا مکانی مخفی برای فایل‌های ذخیره شده خود در نظر بگیرید. کافی است اپلیکیشن را اجرا کنید و داخل شبکه اجتماعی مورد نظر کلیپی که قرار است دانلود شود را پیدا و دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

VidMate

این اپلیکیشن بهترین برنامه دانلود از یوتیوب است و برای دانلود کلیپ‌های youtube طراحی شده است. در قسمت جست و جوی این اپلیکیشن بر اساس دسته بندی‌های مورد نیاز مانند فیلم، موزیک و تلوزیون و…. کلیپ مورد نیاز خود را پیدا کنید. این برنامه دارای ویژگی‌هایی مانند امتیاز دادن به کلیپ‌های دانلود شده و انتخاب کردن مکان دانلود شدن کلیپ است.

YT3 YouTube Downloader

یک برنامه آسان دیگر برای دانلود کلیپ‌های YouTube، این اپلیکیشن است. YT3 YouTube Downloader طراحی بسیار راحت و آسانی دارد و کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. شما می‌توانید در میان کلیپ‌های YouTube جست و جو کنید و قبل از دانلود کلیپ مورد نظر را مجدد مشاهده کنید. سرعت دانلود فوق العاده این اپلیکیشن از ویژگی‌های بارز آن است.

در این مطلب به بررسی نحوه دانلود از یوتیوب در گوشی اندروید پرداختیم. با وجود اینکه دانلود ویدئو از یوتیوب خلاف مقررات این سایت است و خود این سایت شرایط لازم برای دانلود ویدئو را در اختیار کاربران قرار نداده است اما هستند کاربرانی که مایلند از این شبکه اجتماعی دانلود انجام دهند. برای این منظور برنامه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آنها اقدام کنید. بهترین برنامه دانلود از یوتیوب در این مطلب معرفی شد.

سوالات متداول

برای دانلود از یوتیوب با اندروید از چه برنامه‌ای استفاده کنیم؟

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب در این مطلب معرفی شد. برنامه‌های معرفی شده در اینجا در بین کاربران بسیار محبوب هستند و شما می‌توانید با خیال راحت آنها را دانلود کرده و استفاده کنید. در این بین بهترین برنامه‌های دانلود از یوتیوب اندرویدی شامل VidMate، InsTube، Snaptube، KeepVid، Videoder، TubeMate و … است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین برنامه دانلود از یوتیوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر