;
coinex

ویوو ایکس 80 لایت به عنوان پرچمدار اقتصادی ویوو در راه است

به‌نظر می‌رسد که شرکت ویوو در حال‌حاضر مشغول به توسعه پرچمدار اقتصادی جدید خود یعنی ویوو ایکس 80 لایت جهت عرضه به بازارهای جهانی است.

در پی انتشار اخبار مرتبط با پرچمدار اقتصادی جدید ویوو، برخی از منابع خبری ادعا کرده‌اند که این محصول در واقع یک نسخه جدید از اسمارت‌فون Vivo S15 Pro خواهد بود که اوایل سال جاری در بازارهای داخلی چین عرضه شد.

با توجه به این موضوع که اخیرا در فهرست پشتیبانی گوگل یک دستگاه جدید با شماره مدل V2208 مشاهده شده و این دستگاه گواهی GCF را دریافت کرده، انتظار داریم که به زودی این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی شود. متاسفانه تا این لحظه اطلاعاتی درباره مشخصات ایکس 80 لایت منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات احتمالی ویوو ایکس 80 لایت

با درنظر گرفتن این موضوع که ویوو ایکس 80 لایت یک نسخه جدید از Vivo S15 Pro خواهد بود، این امکان وجود دارد که بسیاری از مشخصات آن‌ها مشابه باشد؛ به همین دلیل بد نیست نگاهی به مشخصات فنی S15 Pro داشته باشیم.

vivo x80 lite

این گوشی هوشمند یک صفحه‌نمایش ۶.۵۶ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۷۶ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را به کاربران خود ارائه می‌دهد که قابلیت پشتیبانی از تصاویر با کیفیت Full HD را خواهد داشت. این اسمارت‌فون به صورت بومی از سیستم‌عامل OriginOS مبتنی بر اندروید ۱۲ پشتیبانی می‌کند.

ویوو ایکس 80 لایت از تراشه dimensity 8100 در سخت‌افزار خود استفاده خواهد کرد که با ۸ تا ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. متاسفانه این دستگاه از MicroSD card پشتیبانی نمی‌کند.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای تماس تصویری و ثبت عکس‌های سلفی استفاده می‌شود. در قسمت پشتی ویوو ایکس 80 لایت شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

ویوو ایکس 80 لایت از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. در سیستم امنیتی این گوشی از اسکنر اثر انگشت استفاده می‌شود که در زیر نمایشگر قرار دارد.

در آخر باید به خاطر داشته باشید که زمان عرضه ویوو ایکس 80 لایت به‌زودی مشخص می‌شود و با نزدیک شدن به زمان عرضه، اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت‌فون در راه است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره ویوو ایکس 80 لایت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر