;
coinex

شیائومی 13 و ردمی نوت 12 در پایگاه اطلاعاتی ECC رویت شدند

در شرایطی که این روزها بیشتر نگاه‌ها معطوف رونمایی سری شیائومی 12T شده، اخیرا اطلاعاتی از گوشی‌های آینده شیائومی 13 و ردمی نوت 12 فاش شده است.

شیائومی طی سال جاری چند گوشی جذاب را در سری شیائومی 12 رونمایی کرده است. در ابتدای کار این شرکت شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس را عرضه کرد و سپس و چندی پیش سری شیائومی 12S روانه بازار شدند که همگی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز شده‌اند.

این روزها همچنین در انتظار رونمایی از سری شیائومی 12 تی نیز در بازارهای جهانی هستیم که سبب می‌شود خانواده شیائومی 12 یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین خانواده‌های پرچمداران اندرویدی در سال جاری باشد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات شیائومی 13 و ردمی نوت 12

با نزدیک شدن به سه ماهه چهارم سال 2022، به نظر می رسد شیائومی خود را برای عرضه سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام سری 13 شیائومی آماده می‌کند. اخیرا گزارشی از MySmartPrice نشان می‌دهد که دستگاه‌های جدید شیائومی با شماره مدل‌های 2210132G و 2210133G در وبسایت صدور گواهینامه EEC مشاهده شده‌اند و گمان می‌رود این اطلاعات متعلق به سری گوشی‌های 13 شیائومی باشند.

علاوه بر این، دو گوشی جدید Redmi نیز با شناسه‌های مدل 22101316G و 22101316UG در فهرست EEC متفاوتی کشف شده‌اند. G در انتهای شماره مدل‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که دستگاه‌ها برای عرضه بین‌المللی (Global) در نظر گرفته شده‌اند.

با وجود اینکه این لیست هیچ‌نوع اطلاعاتی از مشخصات فنی سری شیائومی 13 فاش نمی‌کند،‌ اما می‌توان با مروری بر شایعات پیشین، نگاهی به مشخصات فنی شیائومی 13 داشت.

طبعا و به مانند بسیاری دیگر از محصولاتی که در بازه زمانی اواخر سال میلادی 2022 و اوایل سال آینده رونمایی می‌شوند، این محصول نیز از چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدرگون 8 نسل 2 برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود این پردازنده قدرتمند در ماه نوامبر رسما معرفی شود و در نتیجه احتمالا در همان ماه شاهد رونمایی سری شیائومی 13 خواهیم بود.

بنابر گزارش‌های موجود، شیائومی نسل سیزدهم سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با باتری تک سلولی و آی‌سی بومی خود معرفی می‌کند که از شارژ سریع بی‌سیم 50 وات و شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه Surge P1، نیز برای مدیریت وضعیت شارژ و سلامت باتری دستگاه، احتمالا در این محصولات تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشاهده شیائومی 13 و ردمی نوت 12 در ECC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر