;
coinex

گلکسی A04 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

نسل جدید ارزان‌قیمت‌ترین گوشی سری A سامسونگ، با نام گلکسی A04 رسما امروز رونمایی شد. این سری معمولا از ارزان‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ هستند.

سامسونگ صبح امروز و در سکوت خبری،‌‌ گوشی Galaxy A04 را به عنوان جانشین گلکسی A03 که نوامبر 2021 روانه بازارها شده بود،‌ معرفی کرد. این محصول یک گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده است که البته مشخصات فنی قابل توجهی از جمله یک نمایشگر اچ‌دی پلاس،‌ دوربین 50 مگاپیکسلی دوگانه در پشت و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04

ابعاد گوشی جدید سامسونگ 164.4 در 76.3 در 9.1 میلی‌متر است و وزنی 192 گرمی دارد. این دستگاه یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن HD پلاس دارد که بریدگی قطره‌ای در بالای آن، میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی گلکسی A04،‌ یک ماژول دوگانه دوربین اصلی به همراه یک فلش LED به چشم می‌خورد. دوربین اصلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است که با یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی همراه شده است. این محصول با رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 روانه بازار خواهد شد.

در بخش سخت‌افزاری این دستگاه با یک پردازنده هشت هسته‌ای عرضه شده که انتظار می‌رود اگزینوس 850 باشد. این محصول در نسخه‌هایی با ترکیب 4/6/8 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته که به لطف تعبیه درگاه میکرو اس دی، امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت وجود دارد.

منبع تامین انرژی این گوشی ارزان‌قیمت نیز باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. گلکسی A04 همچنین از قابلیت‌های ارتباطی و اتصالی معمول نظیر پشتیبانی ازدو سیم‌کارت، اتصال 4G، بلوتوث نسخه 5.0، Wi-Fi 802.11ac، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C و البته جک 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است.

درباره قیمت گلکسی A04 اما باید گفت که با وجود اینکه سامسونگ این محصول را رسما رونمایی کرده،‌ اطلاعاتی از قیمت آن منتشر نکرده است. البته که اخیرا یک گزارش غیررسمی مدعی شده بود که این محصول با قیمت 169 یورو و در چهار رنگ مشکی، سفید،‌ سبز و مسی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی A04 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر