;
coinex

آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC عرضه می‌شود

بر خلاف انتظارات، به‌زودی آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC منتشر خواهد شد و این اسمارت‌فون به آخرین نسخه‌ رابط کاربری شیائومی مجهز می‌شود.

MIUI یکی از بهترین رابط‌های کاربری مبتنی بر اندروید محسوب می‌شود و محبوبیت آن در میان کاربران گوشی‌ های هوشمند روز‌به‌روز در حال افزایش است. رابط کاربری MIUI توسط کمپانی شیائومی توسعه یافته و در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اخیرا شاهد عرضه MIUI 13 برای بسیاری از مدل‌های گوناگون اسمارت‌فون‌های این کمپانی بودیم که با استقابل گسترده کاربران مواجه شد.

به‌نظر می‌رسد در پی بازخوردهای مثبتی که این رابط کاربری از سوی طرفداران دریافت کرده، کمپانی شیائومی قصد دارد MIUI 13 را برای یکی از محصولات محبوب پوکو یعنی X3 NFC عرضه کند.

بیشتر بخوانید: برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC به‌زودی منتشر می‌شود

تقریبا دو سال از زمان عرضه گوشی پوکو X3 NFC می‌‌گذرد و به همین خاطر انتظار نمی‌رفت که نسخه جدید MIUI در دسترس کاربران این محصول قرار گیرد. اکنون با انتشار خبر آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC این سوال مطرح می‌شود که دلیل اصلی این اقدام شیائومی چیست؟‌

MIUI 13

در ابتدا بابد به قیمت بسیاری مناسب پوکو X3 NFC اشاره کنیم که نقش کلیدی در افزایش میزان فروش این محصول ایفا کرد. همچنین، دوربین این اسمارت‌فون از سوی منتقدان و کارشناسان با بازخوردهای مثبتی همراه بود. علاوه براین، سخت‌افزار قدرتمند پوکو X3 NFC نسبت به قیمت مناسب آن، سبب شد که این محصول گزینه مناسبی برای دریافت MIUI 13 باشد.

هرچند که به‌زودی آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC عرضه می‌شود اما در این میان گوشی‌های هوشمند دیگری هستند که همچنان باید در صف انتظار نسخه جدید MIUI باشند. از جمله این اسمارت‌فون‌ها می‌توان به سری ردمی ۸، سری ردمی ۹ و ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ اشاره کرد. البته این احتمال وجود دارد که MIUI 13 هیچگاه در اختیار دارندگان مدل‌ های پایین‌رده گوشی‌ های هوشمند شیائومی قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هنوز برای گوشی نوت ۹پرو نیومده

    پاسخ