;
coinex

پوکو ام 5 4G با تراشه مدیاتک به زودی رونمایی می‌شود

شرکت پوکو گوشی میان رده خود با عنوان پوکو ام 5 4G را با تراشه جدید مدیاتک به زودی و در اوایل ماه سپتامبر در کشور هند عرضه خواهد کرد.

گوشی POCO M5 4G یکی از محصولات مورد انتظار در کشور هند از برند زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکو است. این دستگاه قبلا در پایگاه‌های آماری نظیر IMEI و BIS مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن در کشور هند اشاره می‌کند.

اکنون نیز به تازگی این شرکت اولین تیزر رسمی گوشی پوکو M5 4G را در فضای مجازی منتشر کرده است که تایید می‌کند M5 4G با چیپست جدید مدیاتک یعنی هلیو G99 مبتنی بر فناوری 6 نانومتری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های پوکو (POCO)

مشخصات و قیمت پوکو ام 5 4G

گمانه زنی‌ها حاکی از آن هستند که گوشی POCO M5 4G دارای یک صفحه نمایش 6.58 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه به چیپست هلیو G99 مدیاتک، 4 و 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

پوکو ام 5 4G

در بخش نرم‌افزاری، این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پوکو M5 می‌توان به اسکنر اثر انگشت، اتصال وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

بر اساس اخبار گزارش شده، نسخه پایه و اصلی این گوشی میان رده با قیمتی کمتر از 15000 روپیه عرضه خواهد شد، اما نسخه‌های رده بالا ممکن است با قیمت بیشتری ارائه شوند. انتظار می‌رود که این گوشی در اوایل ماه سپتامبر در کشور هند عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پوکو ام 5 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر