;
coinex

مجوز نقد کردن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال در سنگاپور صادر شد

دادگاه عالی سنگاپور مجوز نقد کردن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال را صادر کرد. شرکت Teneo تاکنون 40 میلیون دلار از دارایی‌های 3AC را توقیف کرده است.

دادگاه عالی سنگاپور حکم انحلال شرکت Three Arrows Capital را به رسمیت شناخت. این حکم در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده بود. دادگاه عالی سنگاپور به شرکت مشاوره‌ای Teneo اجازه می‌دهد تا امور مالی صندوق، حساب‌های بانکی، املاک و دارایی‌های کریپتوکارنسی 3AC را بازرسی کند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

نقد شدن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال

شرکت Teneo تاکنون موفق به توقیف حداقل 40 میلیون دلار از دارایی‌های Three Arrows شده است. این مقدار قسمت بسیار ناچیزی از بدهکاری 2.8 میلیارد دلاری طلبکاران 3AC را شامل می‌شود. حکم دادگاه عالی سنگاپور به این معناست که مدیران Teneo می‌توانند دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال که در سنگاپور نگهداری می‌شود را بازرسی کنند.

مجوز نقد کردن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال در سنگاپور صادر شد

طبق گزارش روز چهارشنبه بلومبرگ (Bloomberg)، دادگاه عالی سنگاپور حکم انحلال صندوق ارز دیجیتال ورشکسته شده Three Arrows Capital را به رسمیت شناخته است. وظیفه شرکت Teneo جمع‌آوری، حفظ و انحلال دارایی‌های باقی‌مانده برای بازپرداخت طلبکاران است. بر اساس این گزارش، شرکت Teneo تا کنون 40 میلیون دلار از دارایی‌های 3AC را توقیف کرده است. در حال حاضر بزرگترین طلبکار Three Arrows Capital شرکت Voyager Digital به شمار می‌رود.

پس از شروع روند ریزشی و رسیدن بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در 18 ماه گذشته، خبر احتمال ورشکستگی Three Arrow Capital منتشر شد. این پروژه توسط چهره‌های محبوب جامعه ارزهای دیجیتال نظیر Kylie Davies و Su Zhu اداره می‌شد. این صندوق چندین وام 9 تا 10 رقمی برای شرط‌بندی روی افزایش قیمت کریپتو گرفته بود، اما با سقوط بازار در اثر سقوط Terra در ماه می غافلگیر شد.

علت ورزشکستگی Three Arrows Capital

در 27 ژوئن، Voyager Digital گزارش داد که 3AC از پرداخت وام 665 میلیون دلاری خود خودداری کرده است. این موضوع شرکت Three Arrows Capital را به مرز ورشکستگی رساند. روز بعد، دادگاه جزایر ویرجین بریتانیا به Three Arrows دستور داد تا دارایی‌های خود را منحل کند. دادگاه مسئولیت انجام این فرآیند را به شرکت Teneo سپرد.

مجوز نقد کردن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال در سنگاپور صادر شد

پس از تشکیل پرونده ورشکستگی فصل 15 شرکت 3AC در نیویورک، دیویس و ژو در توییتر سکوت کردند. این دو فرد در گذشته با رخ دادن اتفاقات جدید در بازار دیدگاه‌های بحث برانگیز خود را در فضای توییتر منتشر می‌کردند. بر اساس سوگندنامه 1157 صفحه‌ای که توسط Teneo در ماه ژوئن نوشته شده است، Zhu و Davies از تعامل با طلبکاران و مدیران شرکت خودداری کردند. این موضوع باعث ایجاد نگرانی میان کاربران شد. برخی از افراد تصور کردند که Zhu و Davies در حال تلاش برای از دسترس خارج کردن دارایی‌های خود هستند.

دیویس و ژو سرانجام در یک مصاحبه طولانی با بلومبرگ در ماه ژوئن سکوت خود را شکستند. آن‌ها اعلام کردند که سقوط ترا و پس از آن سقوط بازار ارزهای دیجیتال دلیل اصلی ورشکستگی شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره صدور مجوز نقدکردن دارایی‌های شرکت تری اروز کپیتال در سنگاپور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر