;
coinex

سامانه پل بانک مرکزی برای جابجایی کم‌هزینه پول معرفی شد

روز گذشته سامانه پل بانک مرکزی با هدف جابجایی مبالغ کم معرفی شد. گفته می‌شود انتقال وجه در این سامانه کارمزد کمتری خواهد داشت.

هدف بانک مرکزی از توسعه این سامانه، انتقال وجوه کم از طریق شبا به شماره شبای دیگر در بین همه بانکهای کشور است. سامانه پل بانک مرکزی مخفف شده کلمه پرداخت لحظه‌ای است که دیروز از آن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: کارت به کارت هم مشمول مالیات می‌شود ؛ قوانین جدید سازمان امور مالیاتی

سقف انتقال وجه در سامانه پل بانک مرکزی چقدر است؟

کاربران تمامی بانکها میتوانند از طریق اینترنت بانک، و موبایل بانک و یا از طریق سامانه پل بانک مرکزی، تا سقف 10 میلیون تومان انتقال وجه انجام دهند. همچنین سقف انتقال وجه بین شعب در سامانه پل برابر با 15 میلیون تومان تعیین شده است.

نکته جالب توجه در استفاده از سامانه پل بانک مرکزی این است که انتقال وجه در این سامانه کارمزد کمتری نسبت به انتقال وجه از طریق کارت به کارت دارد. علاوه بر این این سامانه در 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته فعال است و به مشتریان خدمات رسانی می‌کند.

نکته اینکه بنا بر اعلام بانک مرکزی، در حال حاضر مشتریان و کاربران 23 بانک می‌توانند از سامانه پل بانک مرکزی برای انتقال وجوه کم استفاده کنند.

طبق اعلام بانک مرکزی بانک‌های سامان، آینده، صادرات، دی، ایران زمین، اقتصاد نوین، سرمایه، پاسارگاد، قرض الحسنه رسالت، گردشگری، توسعه تعاون، بانک مرکزی، خورمیانه، شهر، صنعت و معدن، کشاورزی، ایران_ونزوئلا، مهر ایران، سینا، پارسیان، پست بانک، مسکن، توسعه صدرات، رفاه کارگران، ملت و سپه از جمله بانک‌هایی هستند که می‌توانند از طریق سامانه پل به مشتریان خود خدمات ارائه کنند. در ادامه جدول وضعیت ارائه سرویس سامانه پل به تفکیک درگاه‌های مورد پذیرش هر بانک آمده است. مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سامانه پل بانک مرکزی چیست؟ نظراتتان را با ما در تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر