;
coinex

دوربین گلکسی S23 اولترا بدون تغییر ؛ دوربین 200 مگاپیکسلی کنسل شد؟

برخلاف شایعات پیشین، گویا شرکت سامسونگ قصد اعمال هیچ تغییری در ظاهر و ماژول دوربین گلکسی S23 اولترا ندارد. این در حالی است که این روزها شایعاتی درباره استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در میان است.

در مدت اخیر شایعات زیادی درباره دوربین گلکسی اس 23 اولترا مطرح شده و مهمترین شایعه نیز مربوط به تعبیه دوربین 200 مگاپیکسلی برای گلکسی اس 23 بود. حال اما بنابر آخرین شایعات، به نظر می‌رسد که سامسونگ در پرچمدار برتر نسل جدید خود تصمیمی برای اعمال تغییرات دوربین ندارد و احتمال ماژول و طراحی دوربین دقیقا مشابه با چیزی است که در S22 اولترا دیدیم.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

دوربین گلکسی S23 اولترا

چندی پیش گزارشی توسط برخی رسانه‌های نزدیک به سامسونگ منتشر شده با این عنوان که تنظیمات دوربین گلکسی اس 23 اولترا کاملا مشابه یا گلکسی اس 22 است و شاید تنها 0.1 تا 0.2 میلی‌متر ابعاد این دو پرچمدار تغییر کند.

دوربین گلکسی S23 اولترا بدون تغییر ؛ دوربین 200 مگاپیکسلی کنسل شد؟

در این گزارش‌ها البته اطلاعات دقیقی درباره تنظیمات دوربین گلکسی اس 23 اولترا در میان نبود اما حالا افشاگر دنیای فناوری، UniverseIce در توییتر خود اطلاعاتی مبنی بر شباهت 100 درصدی دوربین اس 23 با اس 22 منتشر کرده است.

در صورتی که ای گزارش موثق باشد این بدان معنا است که وقتی اس 23 سامسونگ معرفی شود، دوربین آن هیچ تفاوتی با نسل فعلی نخواهد داشت. این گوشی جدید با 4 دوربین پشتی و یک ماژول فوکوس خودکار با فلش LED عرضه خواهد شد. حتی طراحی ماژول نیز به مانند نسل فعلی، روی بدنه و بدون جزیره خاص دوربین‌ها است.

با وجود اینکه به نظر می‌رسید سامسونگ برای ایجاد حس تفاوت هم که شده طراحی گلکسی اس 23 را تغییر دهد، حال به نظر می‌رسد که احساس می‌کند در طراحی پرچمدار خود به طرح کاملی رسیده و نیازی به تغییر نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه دوربین اس 23 الترا 200مگاپیگسل شود به امید خدا یکی ازشون میخرم کاش دوربین ش 200 مگاپیکسلی درست کنن

    پاسخ