;
coinex

ویوو ایکس 80 پرو پلاس در راه است

پس از گذشت ماه‌ها از معرفی ویوو ایکس 80 و ویوو ایکس 80 پرو حالا این شرکت قصد دارد پرچمدار این سری با نام ویوو ایکس 80 پرو پلاس را معرفی کند.

اوایل سال میلادی جاری، ویوو از ویوو ایکس 80 و ویوو ایکس 80 پرو رونمایی کرد؛ اما ظاهراً این دو گوشی تنها مدل‌های سری ویوو ایکس 80 نیستند.

طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد پرچمدار این سری یعنی ویوو X80 پرو پلاس را در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. البته این دستگاه صرفاً یک ارتقای تکراری از سری ایکس 80 نیست بلکه یک محصول کاملاً جدید محسوب می‌شود. بعلاوه، طبق این گزارش ویوو ایکس 80 پرو پلاس یک نام آزمایشی است یعنی این احتمال وجود دارد که هنگام رونمایی، نام این محصول تغییر کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

ویوو ایکس 80 پلاس و پردازنده اسنپ‌دراگون 8 پلاس

قبلاً یکی از بلاگرهای حوزه فناوری (Yogesh Brar) فاش کرده بود که نسل جدید پرچمدارهای ویوو اواخر امسال روانه بازار می‌شود. به گفته او، طبق زمانبندی قبلی قرار بود ایکس 80 پلاس 5G در ماه اکتبر سال 2022 رونمایی شود اما این بلاگر همان زمان هم گفته بود که بسته به وضعیت زنجیره تأمین جهانی، احتمال تغییر برنامه وجود دارد.

ویوو ایکس 80 پرو پلاس

مدل قبلی یعنی ویوو ایکس 80 معمولی با چیپ‌ست 4 نانومتری Dimensity 9000 مدیاتک ارائه شده بود اما ویوو ایکس 80 پرو دو مدل با دو پردازنده مختلف دارد یعنی Dimensity 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شد. بعلاوه، این گوشی‌ها مجهز به تراشه پردازش تصویر ویوو V1+ ساخت خود ویوو هستند.

شایعاتی جدید حاکی از این است که در ساخت ویوو ایکس 80 پرو پلاس از دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 (1/2.76 اینچی، پیکسل‌های 0.64 میکرونی) و ISOCELL JN2 (1/1.21 اینچی با پیکسل‌های 1.4 میکرونی) سامسونگ استفاده می‌شود.

همچنن یک بلاگر تأیید کرده که در مدل پرو پلاس از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده است. برای ساخت این تراشه از فرایند 4 نانومتری TSMC استفاده شده و نسبت به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 عملکرد جی‌پی‌یو و سی‌پی‌یوی آن 10 درصد ارتقاء یافته است. بعلاوه، این تراشه 30 درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرچمدار جدید ویوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر